Gå til innhold

Finst det en måte og fryse AoC accounten på?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer på om det finst en måte og fryse AoC accounten min på.

 

Grunn er at spillet lagger noe så forjævligt at det ikke er moro. Greit, jeg har jallah data men de burde gjort AoC litt mer jallah data vennlig. Ikke alle som har råd til og oppgradere dataen sin annenhvær månede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cancel supscrition, um.... Ja Jeg har alltid trodd det var sånn at man avslutta hele accounten jeg. Jeg Menenr sånn at jeg fryser den en stund også kan jeg "un" fryse den igjen for og spille senere.

Subscription er kun betalingen, og du avslutter ikke accounten din hvis du canceller den.

Når betalingen blir cancelled, blir accounten fryst. Og du kan starte på den igjen så fort du setter opp ny betaling. :)

Lenke til kommentar
Fordi alle ikke har råd til og kjøpe skjermkort for 3000+ , prosserorer osv for over 2000 ...

 

Greit at folk som har rådt til og overpowre dataene sine ikke klager... Tenk på oss med foreldre som lever på trygd...

 

Hvis du forventer å kjøre nye spill på high så må du oppgradere PC-en annenhver måned. Slik er det bare.

Lenke til kommentar

Oppgrader dataen smått og godt, gjorde det selv brukte tilsammen rundt en 10,000. Og det har betalt seg forhold til bedre grafikk på spill og kjappere data. Så anbefaler deg hvertfall og legge inn en 1000 lapp på dataen i måneden om du har råd til det. Spørs jo om du kjører på bærbar eller stasjonær da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...