ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Tydeligvis ikke..Synes alikevel at det er på tryne at man skal betale for å spille et spill når du allerede har kjøpt det.. Det koster jo penger å ha oppe servere og in-game brukerstatte og stadig måtte fikse på noe i spillet og forbedre måten det fungerer på. Det er dette man betaler månedsavgift for. Og dersom man kjøper et spill som dette og bruker en del tid på det, så kan jo ingen si at 100kr mnd er en så veldig dyr hobby. Man får veldig mye moro for pengene. Koster ikke noe i mnd å spille spill som er på f.eks. steam. det koster å ha servere til de spillene også. Det er ræv at alle mmorpg for lov til å ha så dyr månedsavgift bare pga. det er et mmorpg. 50 kr måneden hadde vært mer enn nok
firberblad Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 FC kommer nok til å tjene inn hva spillet har kostet å lage. Det håper jeg også. En ting er utgiftene de har hatt til nå, enn annen ting er jo hva det koster å for eksempel drive spillet i 5-6 år. Jeg syns jeg for mye igjen for den hundrelappen. Hvis man spiller det 2 timer om dagen så er det 60 timer mnd. Eller ca 1 kr og 50 øre pr. time. Hva annet kan man gjøre for den summen? For min del er det billig og kanonbra underholdning, og så lenge jeg kjøper 5 esker snus i uka så vil jeg ikke klandre FC for å være grådig.
Kontorstol Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Tydeligvis ikke..Synes alikevel at det er på tryne at man skal betale for å spille et spill når du allerede har kjøpt det.. Det koster jo penger å ha oppe servere og in-game brukerstatte og stadig måtte fikse på noe i spillet og forbedre måten det fungerer på. Det er dette man betaler månedsavgift for. Og dersom man kjøper et spill som dette og bruker en del tid på det, så kan jo ingen si at 100kr mnd er en så veldig dyr hobby. Man får veldig mye moro for pengene. Koster ikke noe i mnd å spille spill som er på f.eks. steam. det koster å ha servere til de spillene også. Det er ræv at alle mmorpg for lov til å ha så dyr månedsavgift bare pga. det er et mmorpg. 50 kr måneden hadde vært mer enn nok Det er ikke alle spill som har måndesavgift Ingen av Guild Wars spillene har måndesavgidt, men de er fortsatt veldig bra og blir oppdatert veldig ofte
Tribulation Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg hadde vært glad om jeg kunne spillt ett spill i ett år uten å gå lei av det, selv om jeg må betale 100 kroner i måneden så er ikke det så mye når jeg tar i betrakting hvor mye jeg hadde brukt på andre spill i den perioden isteden. dessverre så klarer ikke ett spill å holde meg interressert så lenge...
KongeOdin Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Dette spillet er så bra at jeg gladelig betaler hver måned for det. Kjører også helt brukbart på maskinen min og ser fantastisk ut. Tar imidlertid evigheter og innstallere og krever 30 gb ledig plass, men har ganske kort loadetid. Brukte nesten 3 timer på innstallasjonen. Defragmenter disken først, eller som beste alternativ, ha en egen partisjon for spillet. Selv kjører jeg helt greit med en partisjon der jeg har igjen 10gb av 30 gb(før innstallering) igjen på disken.
Early Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hei, eg har bestemt meg for at eg kanskje skal spille Age og Conan, det virker rett og slett heilt rått! Eg valgte å poste her istedenfor å lage ein ny tråd. I sommar skal eg kjøpe ny bærbar pc, og då bør jo den helst klare age of conan uten mykje lagg og drit, her er en eg tenkte på (vil helst ha en liten pc): Multicom Compal IFT00 14.1" White Silver Edition GeForce® 8400M GS 256MB:: - INTEL Core 2 Duo Mobile T7700 2.4GHZ 4MB - 4GB DDR-2 minne 667MHz (2x2GB) - 200GB SATA 7200RPM 2.5" - Intel Turbo Memory - Microsoft Windows Vista Home Premium norsk 64 bits Vil denne PC-en vere sterk nok til å spele Age of Conan laggfritt? Det trenger ikkje å vere på beste grafikk og slikt, takker for alle svar Endret 25. mai 2008 av Early
Skjelvgråt Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Enn min pc da? Men er egentlig rimelig sikker på at jeg burde klare det: Hovedkort: K9M SLI PLATINIUM RAM: 2GB RAM Skjermkort: XFX GEFORCE 8800 GTX OVERKLOKKA VERSJON Prosessor: AMD ATHLON 4000 + DUALCORE 2.67 ghz OS: Windows xp (Kjører dual-boot så har både vista og xp. Men er vista som opprinlig er os`et på pc"en. Klarte og greie ut crysis med alt på høyt med high definition pakken. Så går utifra at AOC vil gå greit:p Endret 25. mai 2008 av viking665
Timeo Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Det er ikke alle spill som har måndesavgift Ingen av Guild Wars spillene har måndesavgidt, men de er fortsatt veldig bra og blir oppdatert veldig ofte Har selv spilt Guild Wars og det er noe møkk i forhold til f.eks. Age of Conan. Hadde glatt betalt det dobbelte for å spille det, om det hadde vært nødvendig, men Guild Wars gidder jeg ikke spille selv om det er gratis. Sier jo litt. Enn min pc da? Men er egentlig rimelig sikker på at jeg burde klare det: Hovedkort: K9M SLI PLATINIUM RAM: 2GB RAM Skjermkort: XFX GEFORCE 8800 GTX OVERKLOKKA VERSJON Prosessor: AMD ATHLON 4000 + DUALCORE 2.67 ghz OS: Windows xp (Kjører dual-boot så har både vista og xp. Men er vista som opprinlig er os`et på pc"en. Klarte og greie ut crysis med alt på høyt med high definition pakken. Så går utifra at AOC vil gå greit:p Ja, ser ut som du har det du trenger til reccomended settings og vel så det. Endret 25. mai 2008 av Bellicus
vivastar Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Tydeligvis ikke..Synes alikevel at det er på tryne at man skal betale for å spille et spill når du allerede har kjøpt det.. Det koster jo penger å ha oppe servere og in-game brukerstatte og stadig måtte fikse på noe i spillet og forbedre måten det fungerer på. Det er dette man betaler månedsavgift for. Og dersom man kjøper et spill som dette og bruker en del tid på det, så kan jo ingen si at 100kr mnd er en så veldig dyr hobby. Man får veldig mye moro for pengene. Koster ikke noe i mnd å spille spill som er på f.eks. steam. det koster å ha servere til de spillene også. Det er ræv at alle mmorpg for lov til å ha så dyr månedsavgift bare pga. det er et mmorpg. 50 kr måneden hadde vært mer enn nok Hvis du sammenligner Steam og MMORPG spill som koster penger for å bruke i måneden så kan du bare glemme det. For det første så er serverne til f.eks Wow Blizzard sine og det er mange servere de har og det koster en del å få de vedlikeholdt å holde de oppe hele tiden. Mens serverne på Steam, f.eks CS 1,6 eller Source så er det ikke Steam som har 1.6 servere eller source, der er det brukerne som har opprettet serverene for at folk skal komme å joine serverne å spille på de. Derfor kan du ikke sammenligne Wow og CS på Steam.
Xolan Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Min pc består av: Hovedkort: ASUS A8N-SLI DELUXE RAM: 1GB RAM Skjermkort: nVidia GeForce 7800 GT Prosessor: AMD Athlon 64 3500+ ------------------- Det jeg lurer på er om jeg ihvertfall kan kjøre Age Of Conan med low instillinger med en grei fps. En grei fps er vel 30-60. Skaff deg mer ram, minimum 2gb, og for all del kjør windows xp.
vgard Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Sålenge du har nok ram og god nok pc ellers, kjører det nok best i vista, ellers er nok xp best. Anbefaler ikke vista og aoc på pc med 1 gig minne. Egentlig ikke med 2 gig heller. Da er nok xp og aoc en bedre løsning.
Syv Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Til trådstarter: Går nok helt fint på lav innstilling. Du har faktisk en litt bedre maskin enn det jeg bruker for øyeblikket...
Exxia Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 400 ,- for spillet og 100 pr mnd..blir 1600,- det første året.. dyrt spill det.. Du får mer underholdning av et spill. Skal du leie filmer som til sammen varer et helt år, så tror jeg det blir MYE dyrere enn 1600,- Spill og Film er begge underholdning, men du får nok mer utbytte av et spill. Trådstarter: PC-en din klarer det nok, men såvidt.
PcT Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Folk overdriver AOC requirements så hardt.. Enn venn av meg spiller helt spillbart på rundt 40 fps med: athlon 2800+ msi geforce 6800 1024mb twinmos ram Alt utenom low quality textures fullt nede.. helt spillbart.
Early Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Eg fant ein ny pc som ligger sterkt til vurdering: Den har som følger: (Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7500) - Prosessor: Intel Core 2 Duo T7500 - Minne 3GB - 320 GB Harddisk - Grafikk : GeForce 9500M-GS 512MB - Windows Vista Home Premium Edition Vil den overleve AoC? Endret 25. mai 2008 av Early
Xenofil Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Koster ikke noe i mnd å spille spill som er på f.eks. steam. det koster å ha servere til de spillene også. Det er ræv at alle mmorpg for lov til å ha så dyr månedsavgift bare pga. det er et mmorpg. 50 kr måneden hadde vært mer enn nok Vedder på at ingen av spillene du finner på steam har 3-400 mennesker som jobber fulltid spesifikt med å rette feil og utvikle nytt innhold til spillet sitt heller. Dessuten er de aller fleste spillservere du finner for steam-spill hostet av private personer/foretak som ikke har noe med spillutvilkeren å gjøre. Endret 25. mai 2008 av Xenofil
Ravusy Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Koster ikke noe i mnd å spille spill som er på f.eks. steam. det koster å ha servere til de spillene også. Det er ræv at alle mmorpg for lov til å ha så dyr månedsavgift bare pga. det er et mmorpg. 50 kr måneden hadde vært mer enn nok Vedder på at ingen av spillene du finner på steam har 3-400 mennesker som jobber fulltid spesifikt med å rette feil og utvikle nytt innhold til spillet sitt heller. Dessuten er de aller fleste spillservere du finner for steam-spill hostet av private personer/foretak som ikke har noe med spillutvilkeren å gjøre. Jeg fant: EVE-Online Uansett, singleplayer spill (maks 24h spilltid på å runde) og tilhørende multiplayer kan aldri gi den samme opplevelsen som MMO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå