Balrog11 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 for å kjøre age of conan bedre har jeg investert i et nytt grafikkort.. ati radeon 3850 med pci express, men er usikker nå på om dataen min støtter pci.. noen som vet hvordan jeg finner ut dette?
Rasmusberg Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 for å kjøre age of conan bedre har jeg investert i et nytt grafikkort.. ati radeon 3850 med pci express, men er usikker nå på om dataen min støtter pci.. noen som vet hvordan jeg finner ut dette? Dra på komplett.no å sjekke hovedkortet ditt, om det er kompatibelt med skjermkortet.
Balrog11 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 sjekka sisoft sandra.. betyr dette på bildet at det er støtte for pci på pcen min?
-Tommy Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Er veldig viktig å skille mellom PCI og PCI-E for dette er to forskjellige standarder. PCI er noe som omtrent alle PC-er har og brukes mye til trådløst nettverk o.l. men kan også bli brukt til skjermkort, men da ganske dårlige skjermkort. PCI-E eller PCI Express som er det fulle navnet brukes til skjermkort av nyere dato. Men ja, PC-en din støtter PCI-E.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå