Kontorstol Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hei, jeg vurderer å sette inn trimsylinder på min Sachs Madass 50cc, men jeg vil vite litt om hvilken effekt etc. jeg kan forvente meg? Denne sylinderen Noen som har peiling på 4-takt? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Drit i å kjøp en trimsylinder til 2000,- vanskli å montere på 4-taktere (hvis du ikke er veldig dreven på det da...) kjøp heller komplett motor, da slipper du å kødde så mye med org-motoren http://www.crash.no/index.php?main_page=in...e9877e29fd06873 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 sorry for OT: men du bor vel ikke i seleveien i bergen? og hadde en italjet før? Nei Drit i å kjøp en trimsylinder til 2000,- vanskli å montere på 4-taktere (hvis du ikke er veldig dreven på det da...) kjøp heller komplett motor, da slipper du å kødde så mye med org-motoren http://www.crash.no/index.php?main_page=in...e9877e29fd06873 Kanskje det Har egentlig lyst å ha original motor tilgjengelig *-) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 En hele haug med poster slettet som OT. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Jeg personlig ville ikke trimmet 50ccm motoren som sitter i, men gjort som en nevnte her tidligere - byttet hele motoren. Blir du stoppet med 70ccm trimsylinder, eller en 160ccm motor på mopeden blir du tatt for trim allikevel, så hvorfor ikke ta det helt ut? Og som du sier, da har du også originalmotoren tilgjenglig. Jeg kan være behjelpelig til å skaffe deler, og motorer til disse syklene (Monkey, Dax, Pitbike, MadAss osv.), alt fra trimdeler til 50ccm, til komplette motorer 110ccm til 200ccm som er i en HELT annen klasse enn det Crash.no selger. Håndbygde motorer laget for Racing, til en rimelig penge. Men også mer normale motorer i samme størrelser. Ta kontakt om det skulle være interessant, da jeg ikke har fått opp noen webside enda. Lenke til kommentar
TRB Cycles Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Hei, jeg vurderer å sette inn trimsylinder på min Sachs Madass 50cc, men jeg vil vite litt om hvilken effekt etc. jeg kan forvente meg? Denne sylinderen Noen som har peiling på 4-takt? Hei, du vil øke effekten med ca 3,5 hestekrefter ved å bytte ut sylinderen til en større en. Deretter kommer effekten an på om du har andre ting som luftfilter, større forgasser, trimpotte, framdrev og bakdrev. Generelt sett er det likevel bedre å spare penger og investere i et førerkort til lett mc og i en lett motorsykkel, f eks Sachs Madass 125, enn å trimme en moped/scooter og risikere å bli tatt. Om du velger å trimme, ta vare på alle originale delene, slik at du slipper å skaffe nye når du skal selge sykkelen igjen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Snap. Haha! Denne tråden lagde jeg 23. mai 2008, og har for lengst kvittet meg med mopeden og kjører nå en Golf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå