Big Apple Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei. Jeg har drevet å sølt litt rundt etter et slikt emne, men finner ingenting. Jeg har vel ikke akkurat verdens beste "søkeevne", men jeg prøvde mitt beste. Mitt spørsmål er: Vet noen om Grand Theft Auto IV (GTA IV) kommer til PC i nærmeste fremtid? Jeg liker best å spille på PC, klarer meg ikke uten musa Takk for svar ! =)
Crossfire Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Den annonseringen er det nok mange som venter på.
Isbilen Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Rockestjernene sier nei, men du kan tro de motstår den fristelsen når salgspotensialet til konsollversjonene er ferdig utskvist og en konvertering fra 360 til Windows sikkert er lettere enn en oversettelse til sidemål. Hadde jeg ikke vært blakk, skulle jeg satt en kasse øl på at det kommer til PC.
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg venter nok på den annonseringen jeg også. Den kommer nok, skal du se.
Bruker-104685 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Den versjonen kommer garantert vil jeg tro!! Jeg vil tro pcversjonen av GTA IV blir annonsert på E3 eller kansje før Men kommer ikke til å selge over 6millioner eksemplarer på 1 uke som det gjorde til 360/PS3 Endret 23. mai 2008 av Toman85
Windoge Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Som jeg har sagt før, Rockstar har ikke annonsert at GTA IV blir å komme til PC. Det har i lang tid florert mange rykter om at en PC-utgave blir å komme en gang mellom oktober og desember. Det skal blant annet være mulig å forhåndsbestille PC-versjonen flere steder, f.eks fra CDon.com, men det beviser egentlig ingenting. Når Rockstar har blitt konfrontert med disse ryktene har svaret alltid det samme; "ingen kommentar", noe som gjør meg veldig sikker på at de venter en stund med å annonsere PC-utgaven, fordi de først og fremst ønsker å melke mest mulig penger ut av konsollutgavene, og for å forhindre så mange piratkopier som mulig. Det er også verdt å nevne at PC-versjonen av Vice City og San Andreas i utgangspunktet var ekslusivt til konsoll, men PC-versjonen ble annonsert ca 1-2 måneder etterpå. Dersom Rockstar ønsker å fortsette med denne tradisjonen vil vi forhåpentligvis høre mer om dette i nær fremtid. Noe mer vet vi desverre ikke. Håper dette ga svar på det meste. Det har vært opprettet flere tråder om dette temaet tidligere (vennligst bruk søkefunksjonen), så vil fortsette å stenge disse trådene frem til Rockstar har bekreftet noe nytt. Endret 23. mai 2008 av ^Th0mas^
Anbefalte innlegg