Gå til innhold

Feil i NOD32-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjelder dette for ESET Smart Security ?? :)

Ja det berørte ESET Smart Security... Pcen min slo seg helt vrang og ble ubrukelig og jeg kjører (kjørte) Smart Security. Endte med at jeg formaterte hele pcen og droppet å installere det igjen (har hatt en del andre feil også) :)

Lenke til kommentar
opplevde denne feilen i går.. vista at dama hadde vært på maskinen min og når eg kom hjem sto det melding om virus.. så hun fikk huden full i går! ooooopppppppppsssssssss!

Hvem orker i det heletatt å gi kjeft til dama hvis hun har fått virus på maskina? Er man litt geek så fikser man det lett :)

 

 

Uansett så har jeg faktisk ikke lagt merke til dette, virker som om de var kjappe med å fikse feilen (kjører 3128 nå)

Endret av Gordion
Lenke til kommentar

Maskinen min på jobb har enda ikke blitt bra etter den oppdateringen ser jeg.

Greit nok at maskinen hadde hengt seg natt til fredag, som jeg nevnte tidligere i tråden, men den hadde også hengt seg over helgen.

Når jeg restartet nå, så hengte den seg igjen, og den var utrolig treg en god stund etter min andre restart før den ble grei.

 

Det blir vel å reinstallere NOD om den henger opp maskinen min til i morgen også.

 

 

Redigert: Jeg trengte vist ikke å vente så lenge. Plutselig hang alt igjen, og eneste utvei var en hard restart.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Hm, har oppdateringene "tilbakevirkende" kraft? Jeg fikk en voldsomt treig laptop her om dagen, uten helt å forstå hvorfor, og problemet er der fortsatt.

Signaturen på min NOD base er 3170 eller noe rundt der, og jeg fant ingen av filene det var snakk om å slette....

 

Noen formening om hva dette kan være for tullball ? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...