Gå til innhold

Nytt Oddworld-spill!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Om vi går til kilden, de første som skrev nyheten, presiserer dem at de ikke vet om det er snakk om et Oddworld spill, eller noe helt nytt. Hva vi vet er at Jeff Braun og Oddworld Inhabitants jobber sammen.

Update: Though Braun confirmed that he was working with Oddworld Inhabitants on a new product, it is uncertain if this game will be set in the Oddworld universe, or indeed if it will be an Oddworld sequel

http://www.cordweekly.com/cordweekly/myweb...mp;news_id=1747

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Digg dette her.

Leste for en stund siden om det at de hadde tenkt til å gå over til å lage filmer eller noe sånt, og forstod dette ikke helt, da det siste spillet var kjempebra. Men nå har jo nesten alle spilla inneholdt gode CGI(?) filmer, selv om dette ikke akkurat er nytt i spill.

Skjønte ikke helt hva de mente med 3d-animasjonssystem, men det er jo godt å høre at de jobber med noe. Hjemmesiden deres (oddworld.com), kommer vel til å bli oppdatert snart, siden den har stått slik i flere år.

Jeg har nesten alle spillene, men håper egentlig på en oppfølger eller "spirituell oppfølger" til SW, siden jeg syntes det var best.

Er forresten ikke så rart at det siste ikke var en hit, spillet var kun til xbox, uten mp, og jeg så ikke noe spesielt til markedsføring.

Endret av Gormers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...