Christeven Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Og den grensen står ikke eksplisitt spesifisert. Merk excessively. Det står: Another rule to follow is "no spawn-camping". Punktum. Det er ikke lov, men de banner deg ikke om man gjør det en gang, så om du gjentatte ganger blir raportert blir det gjort noe. men det står helt tydelig at det ikke er lov, så det kan du ikke vri og vende på.
Loeve Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Legg merke til hvordan excessively står understreker - atter en gang. Det er definisjonen av hvor mange ganger en må drepe noen på en waypoint for at det skal være camping som er spørsmålet.
Licht Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg ser ikke helt problemet. Det er visst mange som ikke har vært ute for den harde virkelighet her før. Det er alltid griefere på PvP-servere, og de går ikke vekk heller. Heldigvis er folk som føler at det er nødvendig å campe spawn i level 20-områder for å onanere det skadeskutte egoet sitt opp til normale nivåer, gjennomgående talentløse - så det er ikke noe problem å griefe dem tilbake litt senere. Dersom man nå lar seg irritere. Srs bsns.
M@R7!N Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 (endret) Nytter ikke å diskutere når enkelte setter diskusjonen tilbake femten hakk pga. sin manglende evne til å tenke som et normalt menneske. Hvordan du har kommet frem til at det er jeg/vi som må vokse opp når det er du som er avhengig av å vise muskler/makt i et spill ved å drepe folk som ikke utgjør noen motstand overhodet, virker mystisk for meg. Men for all del, bare fortsett og prøv å overbevis folk om at du er voksen her på forumet. Trenger strengt tatt ikke nevne navn regner jeg med. Edit: Har ganket utallige idioter som tror de er tøffe på altsa sine i wow, så har god erfaringen med "den tøffe virkeligheten". Jeg vil påstå at folk som dreper alle lowbies de ser bare fordi de kan er folk som mest sannsynlig hadde blitt maktsyke type. Tony Montana :!: Endret 30. mai 2008 av M@R7!N
Loeve Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Tony Montana brat brat brat brat *pistollyd* Herregud. Det handler 100% om hva en finner glede i. Jeg går ikke rundt som en sadistisk idiot og ganker alt jeg ser fordi det gir meg en fetisjistisk tenning. Jeg gjør det fordi jeg liker tanken på at alt er åpent, verden er fri og at jeg kan leve i et univers hvor kunstige grenser ikke begrenser min sjanse til å utfolde meg. Hyboria er et brutalt univers, noe alle som har noen kjennskap til litteraturen til Howard vet, og jeg liker tanken på at jeg kan oppleve det samme selv.
RamGuy Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Neimen se hva Funcom postet i en update om hva vi har i vente: Originally Posted by Gaute Godager - Game Director Fellow Hyborians! As you may have noticed we have had frequent patches the last two weeks. We hope this will soon start to quiet down, but as long as there are major issues – and there have been – we will dedicate the Conan team to fixing them and giving you these fixes as soon as possible! We have a plan on how to move this game forward because as you know, what you have today is but the platform – the dawn of this world. I hope you enjoy the game as is, but I can ensure you, this is but the beginning! Our focus from now on can be summarized by these points: 1. We will add content, specifically in mid-late thirties and mid-late fifties and make the leveling speed smoother in those areas, reducing the need to grind. 2. We will have an overhaul of the PvP system – adding consequence and a host of small things. 3. We are fixing bugs you reported through all channels we can get information from. 4. We will add a new large outdoor region in the 55-60 range this summer! 5. This is only a small teaser! More information about the exciting summer and fall Roadmap will come the end of the next week! 6. We are staffing up Customer Service, Quality Assurance and Community departments! I will spend some words on a bit more details now. 1. Filling “thin areas” in our content We have seen that there are certain level ranges of these Hyborian Adventures that do not have the amount of quality we wish them to have. Most specifically these are the end of the Thirties and the end of the Fifties level ranges. We are addressing this in several ways. Several mid-late thirties dungeons are getting a complete overhaul (Black Castle, Pyramid of the Ancients and Treasury of the Ancients) Several quests are being made fuller and more entertaining. If people wish to revisit these quests, we will add a system to let them try them out again. we are adding first a batch of quests in Eiglophian Mountains (lvls 55+) We are also adding in a bunch of quests that didn’t quite make it for launch in the 30+ areas. Around 60 quests through the game have been flagged as “Lore Quests”. They will now be patched out with full Voice-Over. (Roughly 1 quest per level after level 20). All this will come in June! In July the first level 80 additional Dungeon will be patched out. More on that later… 2. Overhauling the PvP System People like our open PvP system. There are many plans on how to give this open free PvP even more meaning and Purpose. In the meantime we will be doing some smaller tweaks, and we plan to get these out sometimes in June. I will not go into 100% detail here, but that will come next week! What I can promise is: An update on how sneaking and perception works in PvP (nothing major, but an adjustment). A change in the amount of information you get when you hover over an other player. An added system of consequence to “ganking”. (Killing much-much lower level players). A system of adding consequence to losing a PvP match, and winning a PvP match + turning on PvP Leveling. A change in how Crowd Control (Root, Knockback etc) works in PvP. PvP gear. 3. New Massive Region We will unveil this location later, but it will feature a host of quests, new monsters and places of dreams or horror. It will be styled towards the players in the late 50s and bridge the experience on the way to Atzels Approach. We have plans for releasing several of the areas that didn’t quite make it for the release. 4. Fixing bugs and increasing Customer Service Funcom has always prided ourselves with having great customer satisfaction. The success so far for this title has left us with the need to increase the size of CS. This will go in parallel with the constant fixing of bugs and other issues that lead people to petition. Included in this is even better testing of the game by increasing the size of Quality Assurance and informing you better about changes by staffing up the Community Department. I know a blurb like this will haunt me always, but I will still venture one: We aren’t satisfied until all our customers are! You know we had a very, very difficult launch of Anarchy-Online! That was a very painful process for all of us working on it – 4 years. You might not understand how driven we are to make sure you enjoy this game, and all the support around it! The future is very bright for Hyboria. There will be many bright mornings following this, the very first. Together we shall surge ahead and build the world even bigger, better and more detailed! Yours truly, Gaute Godager Game Director Age of Conan, Funcom
oophus_3do Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 (endret) RamGuy: Få det inn i hodet ditt, det er ikke et system som totalt forhindrer ganking, det er kun et system som gjør det til en mer risikosport det å drive med aktiv "low-level" ganking. Altså, det er IKKE ulovlig å ganke, men det er ikke almen godkjent. Dvs: Hvis du ganker kun én low-level fyr en sjelden gang så er det ikkenoe som vil skje med deg, dette pga de personene du ganker kan være drittsekker som du møter på en sjelden gang. Men om det blir registrert at du ganker ofte og mye så vil du få en "bounty" på deg. Endret 4. juni 2008 av o(O)phus
PSV Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Der ble Age of Conan PVP litt ødelagt. Må si jeg syns ganking er en del av sjarmen blant alle MMO som har PVP.
Bata Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Der ble Age of Conan PVP litt ødelagt. Må si jeg syns ganking er en del av sjarmen blant alle MMO som har PVP. PHAIL! Så du mener å ødelegge opplevelsen for noen andre er det som er sjarmerende for MMO's? Det står GJENTATTE ganger, det er jo helt jævlig, spesielt med instance buggen. Jeg ble låst inn i en instance hvor jeg ble drept HINSIDES mange ganger av en spiller ved navn Nyphur, han ga seg til slutt når jeg begynte å snakke til han og forklarte situasjonen og at jeg ikke kunne skifte instance, men før det haddee han sikkkert drept meg 30-40 ganger
RamGuy Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 RamGuy: Få det inn i hodet ditt, det er ikke et system som totalt forhindrer ganking, det er kun et system som gjør det til en mer risikosport det å drive med aktiv "low-level" ganking. Altså, det er IKKE ulovlig å ganke, men det er ikke almen godkjent. Dvs: Hvis du ganker kun én low-level fyr en sjelden gang så er det ikkenoe som vil skje med deg, dette pga de personene du ganker kan være drittsekker som du møter på en sjelden gang. Men om det blir registrert at du ganker ofte og mye så vil du få en "bounty" på deg. Har aldri sagt at det er fullstendig ulovlig og at du vil bli kasta ut av hele spillet om du ganker, men når de implementerer slike systemer så er det jo helt tydelig at det er ikke syntes det er greit med ganking. Flere her har jo sagt at ganking nærmest er en del av PvP, at det er allmenn godkjent å bedrive ganking av low-levels på en PvP-server, og når jeg sier at Funcom driver å jobber med noe får å på en måte "straffe spillere så om bedriver aktig ganking" så blir du jo rett og slett stempla som en idiot Nå syntes jeg du ærlig talt kan stoppe å være så stor i kjeften og faktisk innrømme at Funcom ikke syntes at ganking er så greit som flere her faktisk har påstått at det har vært.
Maltas Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Der ble Age of Conan PVP litt ødelagt. Må si jeg syns ganking er en del av sjarmen blant alle MMO som har PVP. Gaute skrev killing much-much lower level players med referanse til ganking. Jeg regner med at systemet kun skal straffe (umodne og herskesyke) spillere som over lengre tid ganker lowlevels. Å drepe low-levels en gang eller to bør fortsatt være lovlig uten noen form for straff. På den andre side regner jeg med at å ganke en på omtrent samme level ikke gir noen ulemper med dette systemet. Det er ihvertfall slik jeg forstår systemet de skal prøve å få til ut fra det som er skrevet i den opprinnelige posten.
Tå. Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror jeg skriver den klassiske kommentaren. Var ikke dette spillet merket "mature"?
RamGuy Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Og det er "mature" og bli rævkjørt av level 80 spillere når du er level 20 og prøver å ha det litt morsomt og komme deg til level 80 selv?
Tå. Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Og det er "mature" og bli rævkjørt av level 80 spillere når du er level 20 og prøver å ha det litt morsomt og komme deg til level 80 selv? Det er vel kanskje det som er litt av cluet med kommentaren?
Samtron87 Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Åssen fungere dette Player City opplegget. Kan forskjellige folk bygge byer ved siden av hverandre og sånn, eller er det en egen modus og ikke i selve Hyboria verdenen? Er det sånn at alle kan dra å beøke byen deres, uansett lvl?
Tå. Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Åssen fungere dette Player City opplegget. Kan forskjellige folk bygge byer ved siden av hverandre og sånn, eller er det en egen modus og ikke i selve Hyboria verdenen? Er det sånn at alle kan dra å beøke byen deres, uansett lvl? Kan bygge 3 byer per instance og man kan bygge i 3 forskjellige zoner(Poitain, lotus swamp og xxx plains). Iom at det er mulig å skifte instance vil jeg tro at alle kan besøke alle byene ja.
gamer73 Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 med bare 3 byer pr sone kommer antall soner til å bli massivt hehe
oophus_3do Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Nå syntes jeg du ærlig talt kan stoppe å være så stor i kjeften og faktisk innrømme at Funcom ikke syntes at ganking er så greit som flere her faktisk har påstått at det har vært. FunCom har aldri sakt at de ikke tolererer ganking. Ganking er noe som alltid vil og skal skje på en PvP server. Det de ikke tolererer er "chain ganking", eller noe som folk kaller "spawn-ganking" da dette går litt imot AULA'en deres. * Players are granted temporary immunity to damage when spawning and when zoning into new areas. This immunity lasts for 20 seconds or until the player enters combat mode. * Players may choose to respawn at another location in their current zone if one is available. * Players may use their Path of Asura to return to their bind point at a non-PvP city hub. The casting time for this ability is greatly reduced while the Shild of the Risen buff is active. * Players may change to another instance of their current zone if one is available. Les denne om og om igjen, så ser du kanskje at FunCom har de samme løsningene som alle andre når det gjelder ganking. Og hvis du ikke klarer å finne en PvP server morsomt pga du må bruke litt ekstra tid, så har også Funcom sakt dette:If you find that you do not enjoy the dynamic gameplay that a PvP environment provides, we have several PvE and RP-PvE servers to choose from. Så igjen RamGuy: Ganking er almen godkjent! "Deal with it!" Det vi snakker om er en form for griefing, noe ganking kan bli til hvis man overdriver bruken litt.
Quote Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Kva som skjer visst ein level 20 går berserk på ein level 80? :[ Blir jo litt feil visst personen på level 80 berre prøver å beskytte seg sjølv.
oophus_3do Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Kva som skjer visst ein level 20 går berserk på ein level 80? :[ Blir jo litt feil visst personen på level 80 berre prøver å beskytte seg sjølv. Og her har vi også grunnen for at ingenting vil skje hvis du kun ganker engang i blandt, da det fort kan være "low-level" spillerens skyld. Man må altså chain-ganke folk for at noe skal skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå