Gå til innhold

AoC: The Axemen er nå klare med verdens første Player City!


Anbefalte innlegg

Jo ja. Noen prioriterer nok annerledes, men for oss var det å få opp en by ganske viktig.

Nå var det jo slik at byene egentlig skulle gi medlemmene bonuser, så der har jo funcom bomma litt. Men det var jo ikke noe vi kunne forutse.

kommer ikke det i en patch snart? for det var hovedpoenget med byen utenom crafting, at man fikk bonuser. Selv den nyeste infoen om dette forteller de om bonusene byggningene gir, på den offisielle siden der det står om byggningene. Er det noe ord ute om når/om disse bonusene kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ødelegger det ikke mer for spillet at du corpse camper en spiller ti ganger (!) enn at jeg dreper en grå spiller jeg løper forbi? Kvalmende dobbeltmoralsk.

 

Uten å virke frekk.. Tør jeg spør om du er littegrann tilebakestående? Det er en VELDIG stor forskjell på å ta hevn på en spiller på LIK level som dreper deg på 20% og å drepe lowbies som yter NULL motstand. Vær så snill og vis meg hva som er dobbelmoralsk, O'store øksemann :!:

 

Haha, for en gjeng. Jeg ler litt hver gang enkelte av øksemenn kidsa uttaler seg her. Greit at du prøver å forsvare guildmedlemmene dine, men det blir direkte latterlig å prøve å forsvare enkelte av de dere har i guilden. Virker nytteløst.

 

Jeg er for det første ikke et medlem av The Axemen, om det skulle være noen tvil om det. Om jeg er tilbakestående? Ikke mer sosialt tilbakestående enn at jeg greier å holde meg unna å bruke hersketeknikker i første linje av posten min, i hvert fall. Det er dobbeltmoralsk at du tilsynelatende mener at jeg ødelegger spillopplevelsen i større grad for noen når jeg dreper en person mange levler under meg _en_ gang, enn når du hindrer en person i å spille spille sitt i en utstrakt periode.

 

Det har vært et velkjent faktum i _lang_ tid at PvP-en i Age of Conan er såkalt "free for all". Liker man ikke dette har man flust av muligheter til å bedrive tradisjonell PvP som er langt mer rettferdig på andre servere. Jeg kunne ikke ha gitt mer faen i hvorvidt dere mener det er deres rett eller ikke å kunne løpe i fred på en PvP-server, faktum er at jeg har akkurat like stor rett til å knaste rundt og drepe hvem jeg vil som dere har til å gjøre quester og plukke ressurser.

 

Voks opp.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Ødelegger det ikke mer for spillet at du corpse camper en spiller ti ganger (!) enn at jeg dreper en grå spiller jeg løper forbi? Kvalmende dobbeltmoralsk.

 

Uten å virke frekk.. Tør jeg spør om du er littegrann tilebakestående? Det er en VELDIG stor forskjell på å ta hevn på en spiller på LIK level som dreper deg på 20% og å drepe lowbies som yter NULL motstand. Vær så snill og vis meg hva som er dobbelmoralsk, O'store øksemann :!:

 

Haha, for en gjeng. Jeg ler litt hver gang enkelte av øksemenn kidsa uttaler seg her. Greit at du prøver å forsvare guildmedlemmene dine, men det blir direkte latterlig å prøve å forsvare enkelte av de dere har i guilden. Virker nytteløst.

 

Jeg er for det første ikke et medlem av The Axemen, om det skulle være noen tvil om det. Om jeg er tilbakestående? Ikke mer sosialt tilbakestående enn at jeg greier å holde meg unna å bruke hersketeknikker i første linje av posten min, i hvert fall. Det er dobbeltmoralsk at du tilsynelatende mener at jeg ødelegger spillopplevelsen i større grad for noen når jeg dreper en person mange levler under meg _en_ gang, enn når du hindrer en person i å spille spille sitt i en utstrakt periode.

 

Det har vært et velkjent faktum i _lang_ tid at PvP-en i Age of Conan er såkalt "free for all". Liker man ikke dette har man flust av muligheter til å bedrive tradisjonell PvP som er langt mer rettferdig på andre servere. Jeg kunne ikke ha gitt mer faen i hvorvidt dere mener det er deres rett eller ikke å kunne løpe i fred på en PvP-server, faktum er at jeg har akkurat like stor rett til å knaste rundt og drepe hvem jeg vil som dere har til å gjøre quester og plukke ressurser.

 

Voks opp.

 

Helt ening.

Har ikke noe med om du er ass eller ikke. det er bare sånn.

 

Vis man ikke liker ffa pvp så kan man bare bytte. serverene er fulle som de er, iallefall fury

Lenke til kommentar
Helt ening.

Har ikke noe med om du er ass eller ikke. det er bare sånn.

 

Vis man ikke liker ffa pvp så kan man bare bytte. serverene er fulle som de er, iallefall fury

 

Det har helt klart med å være en ass å gjøre. Selv om du er på en pvp server, betyr ikke det nødvendigvis at du må ganke alle du ser. Alle som spiller der, er klar over at de er på en pvp server, men ikke alle flyr rundt og ganker hvem som helst. De som gjør det, er de som betraktes som drittsekker og det må gankere bare finne seg i. Akkurat som folk som ikke ganker alt de ser, må finne seg i å bli ganka av drittsekker, fordi de har valgt en pvp server.

 

Er du voksen og rapper sukkertøy fra unger, så er du en drittsekk, samme hvordan du vrir og vender på det.

Lenke til kommentar

Gratulerer med byen! :D

 

Helt ening.

Har ikke noe med om du er ass eller ikke. det er bare sånn.

 

Vis man ikke liker ffa pvp så kan man bare bytte. serverene er fulle som de er, iallefall fury

 

Det har helt klart med å være en ass å gjøre. Selv om du er på en pvp server, betyr ikke det nødvendigvis at du må ganke alle du ser. Alle som spiller der, er klar over at de er på en pvp server, men ikke alle flyr rundt og ganker hvem som helst. De som gjør det, er de som betraktes som drittsekker og det må gankere bare finne seg i. Akkurat som folk som ikke ganker alt de ser, må finne seg i å bli ganka av drittsekker, fordi de har valgt en pvp server.

 

Er du voksen og rapper sukkertøy fra unger, så er du en drittsekk, samme hvordan du vrir og vender på det.

Enhver PKer med sjølrespekten i behold har et ansvar til å slakte carebears som har forvilla seg inn på en PvP server. Det går ikke på å forsøke å være en ass eller ikke; det er å gi Darwin en hjelpende hånd, og å bli underholdt selv.
Lenke til kommentar
Helt ening.

Har ikke noe med om du er ass eller ikke. det er bare sånn.

 

Vis man ikke liker ffa pvp så kan man bare bytte. serverene er fulle som de er, iallefall fury

 

Det har helt klart med å være en ass å gjøre. Selv om du er på en pvp server, betyr ikke det nødvendigvis at du må ganke alle du ser. Alle som spiller der, er klar over at de er på en pvp server, men ikke alle flyr rundt og ganker hvem som helst. De som gjør det, er de som betraktes som drittsekker og det må gankere bare finne seg i. Akkurat som folk som ikke ganker alt de ser, må finne seg i å bli ganka av drittsekker, fordi de har valgt en pvp server.

 

Er du voksen og rapper sukkertøy fra unger, så er du en drittsekk, samme hvordan du vrir og vender på det.

 

Det er kvalmende arrogant av dere å definere én akseptert standard for hvordan PvP skal foregå. Så lenge det vi gjør er tillatt har dere ingenting dere skulle ha sagt. Spill noe PG13-piss om dere ikke takler at verden er brutal.

Lenke til kommentar
Gratulerer med byen! :D

 

Helt ening.

Har ikke noe med om du er ass eller ikke. det er bare sånn.

 

Vis man ikke liker ffa pvp så kan man bare bytte. serverene er fulle som de er, iallefall fury

 

Det har helt klart med å være en ass å gjøre. Selv om du er på en pvp server, betyr ikke det nødvendigvis at du må ganke alle du ser. Alle som spiller der, er klar over at de er på en pvp server, men ikke alle flyr rundt og ganker hvem som helst. De som gjør det, er de som betraktes som drittsekker og det må gankere bare finne seg i. Akkurat som folk som ikke ganker alt de ser, må finne seg i å bli ganka av drittsekker, fordi de har valgt en pvp server.

 

Er du voksen og rapper sukkertøy fra unger, så er du en drittsekk, samme hvordan du vrir og vender på det.

Enhver PKer med sjølrespekten i behold har et ansvar til å slakte carebears som har forvilla seg inn på en PvP server. Det går ikke på å forsøke å være en ass eller ikke; det er å gi Darwin en hjelpende hånd, og å bli underholdt selv.

 

Darwin sto for "natural selection" ;) Det du beskriver er å "leke gud" hehe

Lenke til kommentar
Nå har vell Funcom uttalt at de vil ha nulltoleranse ovenfor griefing og ganking?

 

Er jo derfor de jobber med et system som skal straffe alle som driver med bevist corpse-camping og slakting av folk langt under sin egen level.

Altså, hvis du skal komme ut med en slik påstand så er det da ganske greit å gi oss andre en link for dette. Gjør du ikke det, så blir du bare tråkket over og ignorert.

 

FunCom har aldri sakt at ganking er noe de har en nulltoleranse over, for hvorfor skulle de ha gjort det når "ganking" har vist seg igjennom historien til å være en av de beste taktikkene for å vinne i kamp?

 

Du snakker om "bounty hunter" systemet, men hvor i dette systemet står det at det er ulovlig å ganke? Stemmer, det står der ikke.

 

Så... RamGuy: Hva legger du i ordet det å "ganke" ettersom du nå har vist oss at du har null peil på hva det egentlig betyr?

Lenke til kommentar

Ganke er når du blir slaktet en en større gruppe hvor du ikke har kjangs til å forsvare deg i det hele tatt, eller når folk på vesentlig høyere level enn deg slakter deg uten at du i det hele tatt har muligheten til å stille opp noe som helst.

 

 

Jeg nevner bare ting jeg har hørt, sier jo ikke at jeg har rett er derfor jeg sier "har ikke funcom" og ikke "funcom har" ;)

 

Ikke noen grunn til å bli spydige fordi noen mener andre ting enn dere selv

Lenke til kommentar
Ganke er når du blir slaktet en en større gruppe hvor du ikke har kjangs til å forsvare deg i det hele tatt, eller når folk på vesentlig høyere level enn deg slakter deg uten at du i det hele tatt har muligheten til å stille opp noe som helst.

Ja, og hva er galt med dette?

 

Det er ikke engang ille nå som vi ikke mister noe ved en PvP død, bare vent til PxP systemet kommer på plass, så skal du få se "real ganking".

 

 

Jeg nevner bare ting jeg har hørt, sier jo ikke at jeg har rett er derfor jeg sier "har ikke funcom" og ikke "funcom har" ;)

 

Ikke noen grunn til å bli spydige fordi noen mener andre ting enn dere selv

 

Snakker du til meg angående det å være spydig? Jeg konstaterer kun fakta.

Kommer man med en påstand som er riv riskende galt, så må en regne med å bli revet i fillebiter.

 

Uansett, ting du har hørt er tydelighvis 100% galt.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Det er kvalmende arrogant av dere å definere én akseptert standard for hvordan PvP skal foregå. Så lenge det vi gjør er tillatt har dere ingenting dere skulle ha sagt. Spill noe PG13-piss om dere ikke takler at verden er brutal.

 

Jeg har ikke noe sted nevnt at det er kun en akseptert standard for hvordan pvp skal foregå, men jeg sier det er en allmen moralsk aksept for at man ikke banker unger, og det å ganke folk i spillet som ikke har mulighet til å forsvare seg er det samme. Du driter i det moralske ved det og det gjør deg til en drittsekk. Vanskeligere er det ikke.

 

Jeg spiller jeg også, jeg spiller på en pvp server, men jeg ganker ikke hvem som helst fordi jeg tilfeldigvis løper forbi og vet at jeg kan ta dem. Jeg ganker de mitt guild er i "krig" mot og ellers andre slike som deg, men ellers holder jeg meg unna andre stakkarer.

 

Hver sin lyst, men det er bare å finne seg i at slike med lyster som deg blir kategorisert som drittsekker.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har nå rerolla til PvE server, siden det viste seg å være helt umulig å spille spillet på dagtid uten å bli ganket.

 

Jeg har hatt det kjempegøy med vanlig pvp, har drept andre og andre har drept meg uten noen hard feelings, jeg har tilogmed groupet med folk etterpå og gjort quests. Problemet kommer når det står tre lvl 40+ på white sands isle spawnpoint og one-shotter folk i timesvis.

 

Kall meg carebear, kall meg hva du vil, men jeg er svært skuffet over AoCs såkalte Pvp.

Lenke til kommentar

Tofagerl, jeg er helt enig med deg. Jeg er veldig skuffet over PvP serverene i Age of conan. Jeg trodde at med en mer voksen brukergruppe ville det bli mer lv 12 vs lv 12. Ikke som beskrevet over, at 3 lv 40 står helt meningsløst og ganker low lvls i timevis. Dette er personer som tydelig bare prøver å ødelegge for andre spillere. Det bryter forsåvidt ingen regler og for dem kan det muligens være helt greit. Majoriteten derimot skjønner at dette er helt meningsløst.

 

No offence, men jeg tror at noen personer i denne tråden burde gå dypt inn i seg selv og spørre: Er det ikke noe bedre jeg kan bruke tiden min til?

Endret av Digitalsitron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
No offence, men jeg tror at noen personer i denne tråden burde gå dypt inn i seg selv og spørre: Er det ikke noe bedre jeg kan bruke tiden min til?

Sålenge de har det gøy bryr dem seg vel fint lite.

Lenke til kommentar
Gratulerer. :)

 

Men verdens første var vel å ta litt i. Noen guilds på EU var allerede ferdig med tier 1 by på launchdagen. :/

 

Relativt bra gjort siden NPCene for det ikke funket, i tillegg til at både GMer og Devs har uttrykt at vi var først.

 

Forøvrig biter jeg meg merke i at det er plenty med folk her som kanskje burde holdt seg på PvE servere istedet for PvP. Kanskje noe å ta med seg videre i de neste MMOene.

Lenke til kommentar
Det er kvalmende arrogant av dere å definere én akseptert standard for hvordan PvP skal foregå. Så lenge det vi gjør er tillatt har dere ingenting dere skulle ha sagt. Spill noe PG13-piss om dere ikke takler at verden er brutal.

 

Jeg har ikke noe sted nevnt at det er kun en akseptert standard for hvordan pvp skal foregå, men jeg sier det er en allmen moralsk aksept for at man ikke banker unger, og det å ganke folk i spillet som ikke har mulighet til å forsvare seg er det samme. Du driter i det moralske ved det og det gjør deg til en drittsekk. Vanskeligere er det ikke.

 

Jeg spiller jeg også, jeg spiller på en pvp server, men jeg ganker ikke hvem som helst fordi jeg tilfeldigvis løper forbi og vet at jeg kan ta dem. Jeg ganker de mitt guild er i "krig" mot og ellers andre slike som deg, men ellers holder jeg meg unna andre stakkarer.

 

Hver sin lyst, men det er bare å finne seg i at slike med lyster som deg blir kategorisert som drittsekker.

 

Det finnes nok en hel bråte folk både på forumet og i Norge generelt som hadde gitt unger og ungdommer en ørefik støtt og stadig om det hadde vært lovlig. Posten din underbygger for øvrig påstanden min, for det eneste du gjør er å sette en enda ferskere standard for hvordan _du_ definerer PvP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...