Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

VG1 Engelsk skriftlig eksamen 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke en sånn side, men det viser seg at karakteren ble delt ut på den frivillige skoleavslutningen som jeg ikke deltok på. Jaja, håper det kommer i posten. :fun:

• 2 uker senere...
Skrevet

fikk den i posten for noen dager siden, ble firer gitt. Godt fornøyd egentlig, mener selv at stilen er noe av det værste jeg har skrevet siden 8. klasse :p

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei :) Jeg skal ha denne eksamenen som tentamen i morgen. Tror i alle fall det er den samme. Har fått forberedelsesark der det står:

"People can disagree about all sorts of issues, and such differences of opinion are reflected in the news media as well as in literature and films. Fin examples from Enligsh-language news media, literature and/or films of disagreement about one or more of the following areas:

International Events

Social Issues

Working-life issues and the presentation of workers"

Noen som husker eller har oppgavene til skrivedelen? Hadde vært til stor hjelp, da jeg ikke aner hva jeg skal begynne å lese om eller noe som helst. Leste noe om en oppgave med "multicultural societies(?)", men noen som husker hvordan oppgaven lød? På forhånd tusen takk! :)

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Det hadde vært kjempefint om dere kunne poste noen av oppgavene her på forumet ja! :innocent:

Endret av ubalan
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...