Gå til innhold

Wotlk - Informasjon og Alphaleaks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nemlig fordi folk er villige til å vente på utgivelsene deres, siden tidligere titler har vært preget av kvalitet. :p

 

Tror likevel det kommer i slutten av november (uoffisiell spekulasjon); var det ikke da vanilla ble lansert i US of A? It's all about that revenue. :D

Lenke til kommentar

Folk i guildet mitt i wow tror vel egentlig på september...dette pga estimater på hvor lang tid det gikk fra beta til utgivelse av TBC osv...Så...håper det komemr snart. Sånn at utgivelsen av WOTLK ikek sammenfaller med WAR utgivelse. Dette blir bare dumt for begge parter:( WAR kommer vel også før jul elelr noe...men senere enn WOTLK skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Folk i guildet mitt i wow tror vel egentlig på september...dette pga estimater på hvor lang tid det gikk fra beta til utgivelse av TBC osv...

 

Uhm, var TBC beta bare 1mnd? Etter å ha hva de som spiller betaen sier så er det _langtfra_ ferdig med tanke på quest, områder, items og ikke minste balanse. Og når alt det synlige er på plass så skal det jobbes ytterliggere med balanseringen. Jeg tror det er naivt å håpe på at det kommer før om tidligst 3-4mnd, sannsynligvis lenger.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Blizzard har jo sagt at Wotlk kommer i andre halvdel av 2008, men det klarer de vel ikke.

 

Men satser på en tid mellom november-februar.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...