Gå til innhold

Wotlk - Informasjon og Alphaleaks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja er ikke alt for stor nerf det der da.. Mister 180 spelldamage i PvP bare..

 

Fel Armor(Rank 4) - "Surrounds the caster with fel energy, increasing spell damage by up to 180 and allows 30% of your mana and health regeneration to continue while casting."

Demon Armor(Rank 8) - "Protects the caster, increasing armor by 950, and increasing the amount of health generated through spells and effects by 20%."

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det fake. Dere er da ikke dumme?

Herregud, etter å ha lest noen få linjer på druid så ler jeg meg skakk. Ingen CD på hurricane? Haha, right. 0.1% hp fra Frenzied regeneration? Neppe. Boosts på så og si alt. Eneste som virket en smule ekte var denne "Mangle (Bear) now increases the damage of your Maul ability instead of the Shred ability."

F A K E ! Jeg sier... FAKE!

 

Edit: Glemte den morsomste: Feral charge can now be used in catform.

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det fake. Dere er da ikke dumme?

Herregud, etter å ha lest noen få linjer på druid så ler jeg meg skakk. Ingen CD på hurricane? Haha, right. 0.1% hp fra Frenzied regeneration? Neppe. Boosts på så og si alt. Eneste som virket en smule ekte var denne "Mangle (Bear) now increases the damage of your Maul ability instead of the Shred ability."

F A K E ! Jeg sier... FAKE!

 

Edit: Glemte den morsomste: Feral charge can now be used in catform.

 

Er alt dette fake også da? Siden infoen som er postet her kommer fra samme klient som disse er tatt fra:

 

loadscreennorthrendkn6.jpg

 

run2qd5.png

 

Northerend_Worldmap.jpg

 

u7btpvaltbklnlkzk3u8.jpg

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Imba, nå fikk druid cc innendørs. Moonkin form blir da mere ettertraktet for instances, ihvertfall heroics der alle bare vil ha cc klasser.

Wat - holder med en stk mage\rogue om du vil ha cc, men er også likegreit å gjøre det uten. Det er også masse cc i fear!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...