Gå til innhold

[ LØST ! ] Amerikansk nettbutikk som godtar annen shipping adresse enn billing adresse?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal bestille et objektiv fra USA. Objektivet skal betales med et norsk bankkort (VISA), men skal leveres til en adresse i USA.

 

Hvilke butikker gjør dette? Ser ikke ut til at dette er mulig på BHphotovideo.

 

Håper på raskt svar!

Endret av Knuty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Skal bestille et objektiv fra USA. Objektivet skal betales med et norsk bankkort (VISA), men skal leveres til en adresse i USA.

 

Hvilke butikker gjør dette? Ser ikke ut til at dette er mulig på BHphotovideo.

 

Håper på raskt svar!

Det skal gå bra! Har benyttet meg av dette flere ganger. Det de pleier å kreve er at du fakser de en bekreftelse/tillatelse til å sende varene til en annen adresse. Det samme gjelder vel Adorama. De sender også til andre adresser enn hjemmeadressen i Norge.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Skal bestille et objektiv fra USA. Objektivet skal betales med et norsk bankkort (VISA), men skal leveres til en adresse i USA.

 

Hvilke butikker gjør dette? Ser ikke ut til at dette er mulig på BHphotovideo.

 

Håper på raskt svar!

Det skal gå bra! Har benyttet meg av dette flere ganger. Det de pleier å kreve er at du fakser de en bekreftelse/tillatelse til å sende varene til en annen adresse. Det samme gjelder vel Adorama. De sender også til andre adresser enn hjemmeadressen i Norge.

Den er god, takk for svar!

Lenke til kommentar

17th Street Photo ble min løsning på samme problemstilling. De leverte svært raskt og smidig til hotellet jeg bodde på i Miami (bestilte kvelden før jeg reiste fra Norge og varene var ankommet hotellet da jeg sjekket inn neste kveld). Betalte med mastercard.

 

http://www.17photo.com/ får en god karakter hos meg (ser man bort ifra en traurig designet nettside).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...