Gå til innhold

Age of Conan i posten :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Legg merke til den retro-stolen i bakgrunnen :!:

 

den retro stolen er utrolig deilig å sitte og slumre litt i når jeg er trøtt på arbeid;) jobber som ikt lærling i kommunen så har som oftest god tid.

Lenke til kommentar
Legg merke til den retro-stolen i bakgrunnen :!:

 

den retro stolen er utrolig deilig å sitte og slumre litt i når jeg er trøtt på arbeid;) jobber som ikt lærling i kommunen så har som oftest god tid.

 

hehe ja den ser faktisk ut som den er god å sitte i:) Uansett Grattis med den digge utgaven av spillet:)

Lenke til kommentar

*Grumble* irriterende at elkjøp fortsatt ikke har sent =( Står fortsatt som "Reservert" til meg... De kunne iallefall satt status til "klar for sending" eller noe sånt =S

Jeg får ikke til å øve til Norsk eksamenen for i morgen, hvis jeg ikke VET at spillet er på vei =(

Lenke til kommentar
*Grumble* irriterende at elkjøp fortsatt ikke har sent =( Står fortsatt som "Reservert" til meg... De kunne iallefall satt status til "klar for sending" eller noe sånt =S

Jeg får ikke til å øve til Norsk eksamenen for i morgen, hvis jeg ikke VET at spillet er på vei =(

 

Har også bestillt fra elkjøp hvor ser du denne infoen ? Har du fått sporingsnummer?

Lenke til kommentar
*Grumble* irriterende at elkjøp fortsatt ikke har sent =( Står fortsatt som "Reservert" til meg... De kunne iallefall satt status til "klar for sending" eller noe sånt =S

Jeg får ikke til å øve til Norsk eksamenen for i morgen, hvis jeg ikke VET at spillet er på vei =(

 

Har også bestillt fra elkjøp hvor ser du denne infoen ? Har du fått sporingsnummer?

 

Du finner det hvis du logger inn på Elkjøp med kontoen du brukte når du bestillte.

Og sporingsnummer får du ikke før det blir sendt, noe som de tydelighvis ikke har lyst til å gjøre med det første =(

 

Elkjøp må da være den eneste netbutikken som ikke har begynt å sende ut enda =S

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Er ikke registrert på elkjøp sine sider, kan eg gjøre det nå og sjekke? Helt utruligt at de er så paranoide får å sende det ut tidlig. Går jo ikke an å spille det før på fredag uannsett. Viss ikke eg får det på fredag så skal eg ha erstatning får eg har tatt meg fri på fredag og lørdag får og spille Age of Conan.

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...