Gå til innhold

Age of Conan i posten :D


Anbefalte innlegg

skulle drept hele elkjøp.

 

Eller så kan du jo eventuellt ringe/sende en mail og spørre når de sender? :hmm:

 

 

har sendt rundt 6-7 mails til dem sidne fredag så det nytter ikkje.

ringte i går og da sa en dame at dem skulle snede `de nermeste dagene`

er vell 2-3 uker etter release for dem det.

 

De svarte på mail jeg sendte så og si noen dager etter jeg sendte dem i forgie uke, men rett før 17. mai og etter så har de ikke svart meg heller =/ Men les min post over om hva de sa på telefon i dag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja leste det, drit viss dem sender på torsdag, tar ikkje 1 dag. tar minst 2 dager.

så viss dem sender på Onsdag så er det håp.

 

og det med at dem har fått beskjed fra funcom om og ikkje sende ut før da, flere butikker har jo sendt og folk begynner jo og få spillet.

:(

 

Du kan jo nesten si at de allerede har sendt da. Sidne spillet sendes fra sverige og til en butikk nermest deg, så er jo spillet så og si bare en dags sending unna på Torsdag/Onsdag. har du sporing så kan du jo hente den uten å vente på hentelapp også.

 

Men ja, synd at de var så sene ute med å sende, de bare "måtte" følge release datoen bokstavelig talt -_-

Endret av wildex999
Lenke til kommentar
å, sendes den fra mitt nermest elkjøp på onsdag eller torsdsg?

da er det en annen sak :p

 

og når får eg sporings nummeret? så da kan eg bare gå på postkontoret med sporings nummert og hente?

naice.

 

Har du bestillt med Postpakke som fraktalternativ(Kosta vel 100+) så får du sporingsnummer når de sender spillet. Du kan gå på posten.no sine sider å skrive inn sporingsnummeret for å se hvor pakken er, og så ser du vel et nummer for å hente pakken når det når fram til ditt postkontor. Jeg kan ta feil, men det er slik jeg har skjønt det.

Lenke til kommentar
Noen som vet når cdon sender ut?

 

forhåpentligvis sender cdon ut spillene tidligere enn precodes....jeg fikk min precode 16.mai :p

 

Uansett...jeg sendte en henvendelse til cdon og fikk følgende svar:

 

Tack för ditt mail.

 

Då du har förbokat spelet så bör du ha det på releasedagen. Dock kan vi inte garantera detta då vi inte styr över postgången.

Vi beklagar detta och hoppas att det kommer fram till dig i tid.

 

Med vänlig hälsning

Linda

CDON.COM Kundtjänst

 

Så nå håper jeg de sender ut spillet seinest på onsdag, da jeg ikke ønsker å gå hele fredagen uten AoC.

Lenke til kommentar

Svar fra Elkjøp på mail da jeg spurte om CE ville være her innen fredag:

 

 

Hei!

Ja, den vil være i din postkasse til release!

 

Kjære kunde,

 

Takk for din bestilling av Age Of Conan Collectors Edition.

 

Her har du din forhåndsbestillingskode:

 

 

 

Følg følgende fremgangsmetode for å ta i bruk din kode:

 

Gå til http://register.ageofconan.com og registrer koden.

 

Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount og

Inventory Belt.

 

Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen

din med koden som ligger

i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg

inn på adressen ovenfor

og registrer din kode fra Age Of Conan esken.

 

Funcom har fjernet spilling fra 17/20 mai dessverre. Så det er ikke mulig

å spille før 23. Mai.

 

Spillet sendes denne uken slik at du har det på releasedagen, fredag 23. Mai!

 

Mvh

 

Elkjøp

 

 

Denne mailen fikk jeg tidligere i dag.

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Så sånn som jeg forstår det så får man koden for mount og ingame item med boksen for de som ikke bestilte lenge før som de andre?

 

Koden for mount og en item(Pre-order) kommer på mail hvis du bestillte på nett, og på et kort hvis du bestiller i butikk tror jeg. Hvis du ikke har fått koden så kan det hende at butikken ikke hadde pre-order tilbud, eller at de bare har glemt å sende =/ Ikke vet jeg.

Endret av wildex999
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

min ce ligger i stokke så jeg har den i morgen. vet noen hvordan jeg kan vidreføre min EA konto til full versjon? vil gjerne ha de ekstra tingene som jeg får med ce...

Lenke til kommentar

jeg fikk en rar feilmelding etter jeg la inn CDkeyen(som fulgte med i boksen), sto noe om "URL NOT FOUND"... og så prøvde jeg å legge inn koden på nytt og da sa de "Key has no offer".. høres rart ut.. tror du keyen min ble lagret i kontoen slik jeg har en fullverdig konto, jeg har en early access konto fra før..

Endret av Silentspy
Lenke til kommentar
jeg fikk en rar feilmelding etter jeg la inn CDkeyen(som fulgte med i boksen), sto noe om "URL NOT FOUND"... og så prøvde jeg å legge inn koden på nytt og da sa de "Key has no offer".. høres rart ut.. tror du keyen min ble lagret i kontoen slik jeg har en fullverdig konto, jeg har en early access konto fra før..

 

Prøv å registrer den 23.mai, så regner jeg med at det fungerer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...