vammaveien Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 leste også denne posten på US forumet lol. I Petition a Ticket For Blizzard/WoW Tech Support for AoC Issue : Funny/true -------------------------------------------------------------------------------- Well here is my story. I been talking for GM at funcom for a few days now trying to get my account to work. I should been able to play EA but was never able to. The GM even confirmed it. The problem is Unable to connect to Authentication Servers, NOTHING TO DO WITH CASE SENSATIVE or anything. I never got to play the EA, that i was properly registered for at May 13th. Its May 20th still can't log on, nothing works. I feel ripped off ect... ect... Funcom seemed to have pushed aside my problem =/ So today I talk to Blizzard as a joke. I sent in a email to their suport stating my issue and everything. I told them I was talking to a GM and the problem still remains, I didn't state the game until the last line. Here was my response, within an Hour Greetings, It has recently been brought to our attention that the World of Warcraft err... Age of Conan account is not functioning properly. Well, I am not an expert on that game but I think I see the problem. The problem is that you need to stop hitting ALT F4 every time you open a program. It is highly recommended, that you hit Ctrl Alt Delete instead. Ha! I honestly hope you are not serious about this. Age of Conan is not run by Blizzard. If you have trouble remembering the name... think snowstorm. Although I did get a good laugh! Whether it be in Warcraft or Age of Conan, I wish you safety on your epic adventures. Oh and one more thing! I understand your frustration, I hope your issue with that game is resolved. Sincerely, Neferhu Account Administration Blizzard Entertainment __________________ But Atticus
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 leste også denne posten på US forumet lol. I Petition a Ticket For Blizzard/WoW Tech Support for AoC Issue : Funny/true -------------------------------------------------------------------------------- Well here is my story. I been talking for GM at funcom for a few days now trying to get my account to work. I should been able to play EA but was never able to. The GM even confirmed it. The problem is Unable to connect to Authentication Servers, NOTHING TO DO WITH CASE SENSATIVE or anything. I never got to play the EA, that i was properly registered for at May 13th. Its May 20th still can't log on, nothing works. I feel ripped off ect... ect... Funcom seemed to have pushed aside my problem =/ So today I talk to Blizzard as a joke. I sent in a email to their suport stating my issue and everything. I told them I was talking to a GM and the problem still remains, I didn't state the game until the last line. Here was my response, within an Hour Greetings, It has recently been brought to our attention that the World of Warcraft err... Age of Conan account is not functioning properly. Well, I am not an expert on that game but I think I see the problem. The problem is that you need to stop hitting ALT F4 every time you open a program. It is highly recommended, that you hit Ctrl Alt Delete instead. Ha! I honestly hope you are not serious about this. Age of Conan is not run by Blizzard. If you have trouble remembering the name... think snowstorm. Although I did get a good laugh! Whether it be in Warcraft or Age of Conan, I wish you safety on your epic adventures. Oh and one more thing! I understand your frustration, I hope your issue with that game is resolved. Sincerely, Neferhu Account Administration Blizzard Entertainment __________________ But Atticus Hahaha, den er god. Sans for humor er greit å ha i kundesupport
John Keats Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Husk at nå har Blizzard over 3 års erfaring med å svare på mail om problemer. Kan godt skjønne at Funcom plasserer sånne ting bakover i køen, de er tross alt midt oppi en launch og har sikkert tusen ting å drive med
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 There ya go ^^ De jobber med saken =P Vet ikke om bildet er ekte, men morsomt er det
vammaveien Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 snakket med min venn fra usa,bare i hans guild er det 10 stykker som det har skjedd med som de vet om. Men det er jo ikke det største problemet uansett,for de vil jo åpne de kontoene som har blitt bannet uansett uten grunn. men det er jo litt synd for de som har betalt for å få early axess og de ikke får spillt. Ting kan gå tregt i begynnelsen med launch,de kan ikke forutsi allt som skjer og vil komme til å skje. Men jeg har en følelse av at spillet skulle ha blitt jobbet litt mere med før det ble slippet ut nå så kanskje mange av problemene ikke hadde kommet ut slik som det har gjort nå.
probin Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 HAHAHAHA overgenialt. *latterkrampe* "our brightest nerds are on the case" HÆHÆ
paranoide Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 selfølgelig er dette Exploit,jeg har aldri sagt at det ikke er det? jeg kan iallefall ikke huske at jeg har sagt at de har fått de levlene på en lovlig måte. Vent, klager du over at brukerr som spiller med exploits får kontoene sine slettet?
vammaveien Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 selfølgelig er dette Exploit,jeg har aldri sagt at det ikke er det? jeg kan iallefall ikke huske at jeg har sagt at de har fått de levlene på en lovlig måte. Vent, klager du over at brukerr som spiller med exploits får kontoene sine slettet? Hva er det du snakker om? det er ikke de som har exploitet som har blitt bannet jeg snakker om. Les hva jeg har skrivet. folk som har kjøpt spillet på preorder har blitt bannet etter de la inn den andre koden som står bak på manualen. Dette har ikke noe med exploit å gjøre.
paranoide Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Ok, jeg misforstå. Jeg leste kun de siste postene på forrige side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå