Oxygen 07-12 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Noen ganger sliter gruppa jeg er i og andre ganger får vi det til. Hva er forskjellen fra gang til gang? Har brukt 2 forskjellige taktikker. Den ene taktikken fordi vi har hatt mage og rogue i gruppa. Den andre er slow dps.
Faber Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 taktikken jeg og andre jeg kjenner bruker: tank går på, venter noen sek så han får aggro. dps, når vexallus sender ut sånne elektriske kuler, du får bossmelding om at han gjør det, så tar første dps å dreper den, neste kule, andre dps, så tar første dps tredje kule, så andre dps fjerde kule, dps boss innimellom. piece of cake:)
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Skaff en tank med litt vett og få tanken til å spise energy-charges. Hjelper godt på threat-bygging, som gjør at dps kan slå enda hardere. Siden tankhealing trengs uansett gjør det ikke noe med ~600 dps fra charges. Rogues og mages kan trygt spise 3-4 charges før de må bruke clos/ice block, litt avhengig av healer. En paladin vil ha mer problemer med slik party-healing enn en druid. Enhver affliction-warlock vil kunne spise minst en charge uten å trenge healing i det hele tatt. Det jeg pleier å gjøre som paladin er å kreve å få spise halvparten av chargene, mens én dps tar seg av de andre. Etterhvert som skaden deres blir for stor får de dø/clos/iceblock mens neste dps tar over. Husk at pets også kan spise charges og mye tryggere dø.
Mahler Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Som BM hunter har eg macro som gjor at petten gaar og spiser begge, naar eg maa resse petten min lar eg rogue eller mage ta seg av, saa petten min igjen. Fantastisk enkelt med hunter/rogue i gruppen, eller mage og. Paladins som tanker kan bare boble ut av shits naar det blir for mye. Tips: Dette er IKKE en dps fight, naar boss er paa 40% gjor mange den feil at de gaar allout paa boss og glemmer adds.
pax1 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Pluss.. det kan hende du må kontrollere dps på Vexallus - holde litt igjen noen ganger
brillan Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Tips: Dette er IKKE en dps fight, naar boss er paa 40% gjor mange den feil at de gaar allout paa boss og glemmer adds. Allout er vel å ta adds også siden de gir mer dps. Men denne kampen er fult mulig å kjøre full nuke hele veien med rett gruppe.
Moonshield Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Sørger stort sett alltid for å ha en hunter med meg når jeg gjør den bossen. Men ender stort sett med nukeparty uansett. Da Ice lancer jeg alle på venstresiden, og han tar alle på høyresiden. Når vi er "stor" nok så Ice blocker jeg, veita faen hva han andre gjør. Feign death, funker det? : P
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Feign Death funker naturligvis ikke. Ikke vits å holde igjen hvis tanks får spise charges.
Moonshield Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Uansett, hunters bruker å ta den, men dør som regel. Og jeg ice blocker etter noen runder. Husker ikke atm har ikke gjort MGT på flere uker.
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 De bruker Feign Death for å dumpe aggro. Dør av dot-skaden.
Joananas Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 alternativt hug veggene, da får du ikke debuff. Dette er en glitch men det funker som F
brillan Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 alternativt hug veggene, da får du ikke debuff. Dette er en glitch men det funker som F lol? Enda ikke fiksa den? Var jo sånn første uken instancen kom ut :o
Whiteshit Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Kan bekreftast at bug fungerte seinast for 3 dager sia. Stå akkurat der med den stearinlysestaken (eller ka pokker det e), og du får ingen debuff.
pax1 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det ble fiksa i 2.4.2. Mener også at det skal være fikset.. ikke sjekket selv.
Sink Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Taccs = førstemann til å drepe adds og resten all out på boss. Fordel å gi tank 4-5sek for å få litt threat.
Tor-Bjarne Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Sleit veldi på akkurat den bossen i kveld. Gruppe oppsettet var: Epic Warlock Epic Mage Blue/epic Rogue Epic Priest Blue Paladin(tank) Magikern var fire så ingen cold snap for 2 x Ice block. Med Healthstone, kunne magen ta opp til 6 charges før han absolut måtte ice block, da var det roguen sin tur til å ta 2 og så CLOS, etter det tok magen 2 til før jeg som warlock tok over de resterende. Når han endelig gikk i bakken var det pga at vi gav vi paladin som hadde mye dårligere gear en oss, god tid til å bygge hat fra bossen til å begynne med. Patience is the key. Endret 23. mai 2008 av Tor-Bjarne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå