Gå til innhold

Forslag rundt Profilinformasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uenig. Her er det potensiale til å skrive litt mer om selg selv og hva man mener. Kan være en fordel fodrimange ganger om man vil vite mer om en person så må man lete gjennom tusenvis av tidligere innlegg. Det kan bli tungvindt. jeg sier ikke vi skal ta den ut like mye som blink/nettby. Men kunne vært interresant. Det må selvsag være opp til hver enkelt hva og hvor mye man skal skrive der da.

Haha, da så...

Forslag: Ha en topp 20-liste med mest besøkte tråder akurat nå. Mulighet til å se hvor mange som er i en tråd uten å måtte gå inn i den.

Akkurat dette passer bedre i wikien som nå er under utvikling. Jeg er også i mot å kunne gi poeng på disse profilene, Endret av L4r5

Skjønner hva du mener, men når det er mer et forum og mindre et "sosialt bli kjent med nye mennesker nettsted" blir det mer stemning for å disuktere saker man har på hjerte, spørre om hjelp til ting og løse problemer.

Jeg hadde f.eks ikke registrert meg her hvis jeg trodde flesteparten av brukerne var her bare for å bli kjent med nye mennesker, det tror jeg blink osv greier bedre uansett.

Jeg kunne gjerne tenkt meg en liste over hvem som har vært innom og sjekka profilen min, om noen i det hele tatt, men det er bare fordi jeg liker å vite slikt.

Og gjerne et lite "om meg"-område også.

Det syns jeg virkelig hadde vært noe, uten at det skal bli en funky møtested-tjeneste / dating-tjeneste.

Jeg kunne gjerne tenkt meg en liste over hvem som har vært innom og sjekka profilen min, om noen i det hele tatt, men det er bare fordi jeg liker å vite slikt.

Og gjerne et lite "om meg"-område også.

Det syns jeg virkelig hadde vært noe, uten at det skal bli en funky møtested-tjeneste / dating-tjeneste.

Det jeg mener med at det bare er godt for å tilfredsstille nysjerrigheten.

"Om meg" har du forsåvidt, er plass i profilen til å legge inn interesser, maskinvare, alder, kjønn, bosted pluss kjennetegn på diverse IM tjenester

• Opprett ny...