Zepticon Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hjelper ikke hvor mye avoidance du har. har selv godt over 100%, og likevell blir jeg truffet av white (unblocked) dmg.
Frohman Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Etter det jeg har lest rundt om kring kommer deathknight til å være en warlock med plate, altså.. Pet, DoTs, Plate, Stun istedet for fear. Er ikke dette LITT OP? Kommer til å bli morsomt å se den kjeeeeeeeeeeempe store nerfen etter den neste patchen. Syntes dere at dette kommer til å gjøre wow ubalansert? blir jo sikkert 90% DK's i starter.. :S Sa de om palas og shamans også. Tenk så ubrukelige DK kommer til å være om 90% roller dem. Da blir det jo ekstra lett å være trengt, pga. klassemangler.
username882 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Har dere glemt questet? Sikkert ikke så lett at alle gidder..? :o
DisplayName123 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Er vel ikke fastslått at det skal være noe quest for å kunne få lage Death Knight? Såvidt jeg har forstått ihvertfall, mulig det er feil.
John Keats Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hjelper ikke hvor mye avoidance du har. har selv godt over 100%, og likevell blir jeg truffet av white (unblocked) dmg. Om du blir truffet av et angrep som ikke er block med godt over 100% ( regner med du er over 102.4% ) så stemmer ikke dette, enten er det du som glemmer å holde shield block / holy shield oppe, eller så har du lavere avoidance enn du tror.
Zepticon Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hjelper ikke hvor mye avoidance du har. har selv godt over 100%, og likevell blir jeg truffet av white (unblocked) dmg. Om du blir truffet av et angrep som ikke er block med godt over 100% ( regner med du er over 102.4% ) så stemmer ikke dette, enten er det du som glemmer å holde shield block / holy shield oppe, eller så har du lavere avoidance enn du tror. Hvorfor trenger da roguen 102,4 og ikke bare 100%? siden han ikke har block vil han jo da ikke bli truffet uansett ved 100%, og dermed er det poengløst å være uncrushable?
Zepticon Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) level 73? Ahh tar poenget "nå hvor var den angreknappen for lite gjenomtenkte innlegg igjen" Endret 24. mai 2008 av Zepticon
Luddezor Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ok, du whiner om at DKs blir overpowered og får det ut her, tenkt over at den andre klassene også får nye spells, abilities og talents...?
Alpakasso Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har lest at Inscription vil forholde seg til Herbalism i de første levlene, men vet noen om det vil basere seg Herbalism hele veien? Om det eventuelt vil bruke f.eks. gems/ench mats/leather som mats senere?
Matsemann Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg ser en veldig positiv ting med DK, og det er at det kanskje går an å oppdrive tanks. Enten må jeg gå HC med noen i guilden, eller så faller det alltid på ingen/dårlige tanks.
Gneldre Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Enig med Matsemann. Er så og si umulig og oppdrive PUG tanks på Balnazzar Alliance, i allefall. WotLK kommer til å løse det problemet, håper jeg.
Kuldesjokk Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Forventer dere at en ny klasse som kan, merk dette, KAN tanke blir lagt til, noen som har sett hvor mange warriors/druids/palas det allerede eksisterer? En eventuell DK tank må nok specce for det på lik linje med andre klasser.
henky Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 om jeg en gang i tiden lager en dk, kan det nok hende at den specces frost/tank, kun for aa faa en annen side av spillet. men tror nok ikke jeg kommer til aa kjoere normals og heroics hele tiden fordi. man gjoer jo heroics for aa etterhvert bevege seg over til raids.
henky Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 dps warr, ikke saa populaer. healer pala og druid, rimelig populaert.
John Keats Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det jeg ender opp med å le av er DPS-druids ( feral altså ), skjer gang på gang at de spør om å få komme som DPS til instances mens jeg på warrioren selvfølgelig må tanke.
Skurupu Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Wow, classen er ikke engang live, å folk whiner over at den er overpowered. Jeez...
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Wow, classen er ikke engang live, å folk whiner over at den er overpowered. Jeez... Welcome to the Internet ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå