Gå til innhold

Mobilnytt.com - Er det svindel!?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle sende en mail over til golarge som karen bruker navneserverene til. For å se om de kan klare å få stoppet denne soppen ;)

 

Aner ikke om det fungerer men det er verdt ett forsøk

Må tillegges at jeg ikke selv har blitt svindlet av denne karen, men useriøse sider får meg til å reagere ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når/hvis dere får pengene, ikke gi opp saken.

Han kan ikke gå ustraffa for dette, se om dere finner flere som også er svindlet av samme fyr.

 

Skulle gjerne likt å vite alder på denne fyren.

Send PM hvis det ikke er lov å legge ut her.

 

Og siden ser faktisk amatørmessig ut.

 

Du kan jo dra opp dit med tog for 399 eller noe.

Har vell vandrehjem der også.

Lenke til kommentar
Når/hvis dere får pengene, ikke gi opp saken.

Han kan ikke gå ustraffa for dette, se om dere finner flere som også er svindlet av samme fyr.

 

Skulle gjerne likt å vite alder på denne fyren.

Send PM hvis det ikke er lov å legge ut her.

 

Og siden ser faktisk amatørmessig ut.

 

Du kan jo dra opp dit med tog for 399 eller noe.

Har vell vandrehjem der også.

Alder står lenger frem i tråden, her.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått tilbake pengene mine. Visa tilbakebetalte hele beløpet. JIPPI. Håper dere andre også får deres penger og at idioten fra Mosjøen får seg en skikkelig straff. Visa skal ta saken videre de også, så nå begynner nettet å snøre seg for idioten.

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fått tilbake pengene mine. Visa tilbakebetalte hele beløpet. JIPPI. Håper dere andre også får deres penger og at idioten fra Mosjøen får seg en skikkelig straff. Visa skal ta saken videre de også, så nå begynner nettet å snøre seg for idioten.

 

WOOHOO! Gratulerer! Da venter jeg bare paa mine penger! Hadde du betalt gjennom paypal du ogsaa??

Fikk du brev i posten fra VISA, eller var bare pengene plutselig paa konto?

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fått tilbake pengene mine. Visa tilbakebetalte hele beløpet. JIPPI. Håper dere andre også får deres penger og at idioten fra Mosjøen får seg en skikkelig straff. Visa skal ta saken videre de også, så nå begynner nettet å snøre seg for idioten.

 

WOOHOO! Gratulerer! Da venter jeg bare paa mine penger! Hadde du betalt gjennom paypal du ogsaa??

Fikk du brev i posten fra VISA, eller var bare pengene plutselig paa konto?

 

 

Betalte med paypal jeg også, fikk mail fra de at siden jeg hadde meldt fra til visa vil de kjøre saken sammen og avsluttet dermed saken jeg hadde opprettet hos de. Ikke fått noe pr. brev fra visa enda, bare tlf samtale og penger på konto. Håper det ordner seg for deg også.

Lenke til kommentar
Han holder jo enda på jo. Ser han har en Nokia N82

til 4099 kroner. haha. Han kjøper vel telefonen på komplett eller noe til 3300 og regner med og tjene 6-700 kroner per telefon han selger. Skulle ønske noen satt en stopper for dette.

 

Nope, han har INGEN varer, han vil bare ha pengene dine.

 

Tosk1, vet du navnet paa saksbehandleren din hos VISA?

 

Hun som hadde min sak var paa ferie, men har ennaa ikke hoert noe, og det er snart 2 mnd siden jeg meldte inn saken....

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar
Han holder jo enda på jo. Ser han har en Nokia N82

til 4099 kroner. haha. Han kjøper vel telefonen på komplett eller noe til 3300 og regner med og tjene 6-700 kroner per telefon han selger. Skulle ønske noen satt en stopper for dette.

 

Nope, han har INGEN varer, han vil bare ha pengene dine.

 

Tosk1, vet du navnet paa saksbehandleren din hos VISA?

 

Hun som hadde min sak var paa ferie, men har ennaa ikke hoert noe, og det er snart 2 mnd siden jeg meldte inn saken....

 

Nei har ikke noe navn på saksbehandler i VISA. Har bare snakket med min bank, de har hatt all kontakt med VISA/banksystemer.

Lenke til kommentar
Bedre og holde en profesjonell tone i en sånn sak

 

Du snakker til en vegg, bare gi opp.

 

må si jeg er øprømt over å lese slike flotte innlegg!! å flott jobbet folkens+\+++

 

 

håper virkelig dere for penga tilbake og han får som fortjent.. (pluss litt til)

 

hadde det vært meg hadde jeg ikke nølt å banka en søndags formiddag på hans dør....

 

 

som om jeg skulle sagt det sjøl.. det hadde vært en deilig følelse idet han åpnet døra og ante fred og ingen fare ( med mindre noen hadde vært innom før meg...... ) :p

Lenke til kommentar
Da har jeg faatt hver en krone tilbake fra VISA! VISA RULER!!!!!!!! Og du din mobildritt, kan raatne en varm plass!!!!!!!!!!!!

 

 

Kjempe bra;-) Grattis. Da er det bare å krysse fingrene for at visa skviser idioten fra Mosjøen og at han får sin fortente straff.

 

Om noen kjenner idioten, er det bare å holde oss oppdatert her......

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Om saken blir henlagt skal alle som har levert inn anmeldele få tilsendt ett brev fra politet som bekrefter dette. Det har ikke jeg fått og rekner derfor med at det kommer til å ta tak i saken. Etterforskeren jeg var i kontakt med i Mosjøen sist, beklaget at de ikke hadde sett på saken og lovt å starte jobbing med det.Han bekreftet at de hadde prøvd å komme i kontakt med idioten pr telefon med uten hell, dermed var det mer krevende oppgaver de måtte sett i gang med.

Lenke til kommentar
...

Etterforskeren jeg var i kontakt med i Mosjøen sist, beklaget at de ikke hadde sett på saken og lovt å starte jobbing med det.Han bekreftet at de hadde prøvd å komme i kontakt med idioten pr telefon med uten hell, dermed var det mer krevende oppgaver de måtte sett i gang med.

Lurer på hva de legger i "krevende oppgaver" .. :p

Er vel ikke akuratt første nettsiden jeg hadde kjøpt fra;)

Nei, tror jeg også hadde droppet denne siden om jeg kom over den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...