tobiasgk Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Berre eg som får lyst til å grine no? :/ nei. hadde sett fram til denne fredags kvelden der jeg har ingenting annet å foreta meg
Jambimaster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Berre eg som får lyst til å grine no? :/ nei. hadde sett fram til denne fredags kvelden der jeg har ingenting annet å foreta meg Jeg har grått siden jeg åpna postkassa, øynene mine er som innskrumpa poteter + at jeg kommer til å gråte meg i søvn i natt.
Radey Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Er i samme båt som dere. Bestilte forrgie helg, sto som sendt onsdag... men ingenting idag... Lovet idag, men ikke levert. Veldig dårlig. Vet hvem som er sjefen for Elkjøp Norge, har eposten hans, og mobilnummeret hans... men kommer ikke til å oppgi dette. Fyren er kjempe hyggelig. Søk etter admin dir i Elkjøp. Men logistikk ansvarlig for spill og filmer burde få seg en tupp i ræva, og eller tilsvarende person i Bonvare som leverer dette til elkjøp. Forbanna dritt!
Xp3ri3nZ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Hehe ganske fasinerende har ringt elkjøp en del ganger i dag, og hver gang har dei forskjellig historie å fortelle. Noen sier pakken ble sendt Torsdag noen sier tirsdag. Første gang eg ringe så sa dei eg sko reise ned på postkontoret og spør etter pakken, og viss ikke den var der så skulle eg få tilbake 113 kronene eg betalete får å få sporings nummer. Å det gjorde eg men nei, stakkers dama leita gjennom alle pakkene men fant den ikke, så eg ringe elkjøp å nå er det jo en annen person som tar tlf, å sier at eg ikke vill få pengene tilbake. Noen skylder på flystreik noen skylder på toget
Xp3ri3nZ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Skal prøve å kontakte noen medier i Norge å hendvise til denne tråden siden det gjelder GANSKE mangen mennesker som sitter med skjegget i postkassen! Se om vi får noe respons, evetuellt Vg,Dagbladet osv. Viss noen andre og kan hjelpe til så hadde eg sett stor pris på det! Elkjøp trenger en smikk på fingrende pga dette!
Quote Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Skummelt til kor vanskelig det skal vere å få kontakt med kundeservice over e-post.. Edit; Skal prøve å kontakte noen medier i Norge å hendvise til denne tråden siden det gjelder GANSKE mangen mennesker som sitter med skjegget i postkassen! Se om vi får noe respons, evetuellt Vg,Dagbladet osv. Viss noen andre og kan hjelpe til så hadde eg sett stor pris på det! Elkjøp trenger en smikk på fingrende pga dette! Kan hjelpe litt til visst nokon andre blir med på det. Forresten, Kan du endre navn på tråden? Det heiter for, og ikkje får Endret 23. mai 2008 av Quote
Jambimaster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 VG er størst! Meld fra til de. Overskrift "Norden største el-kjede, verdens dårligste service"
Kamuflasjelampe Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tar og stikker inn på platekompaniet i morra og kjøper et ordinært conan eksemplar i sjappa, om det er det som skal til for å spille Conan denne helga...For til Hyboria SKAL jeg, basta bom!
Jambimaster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tar og stikker inn på platekompaniet i morra og kjøper et ordinært conan eksemplar i sjappa, om det er det som skal til for å spille Conan denne helga...For til Hyboria SKAL jeg, basta bom! Skulle ønske jeg kunne ha denne innstillingen, har betalt for CE og vil ha det!
Radey Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jaja.-.. har mange andre morsomme spill å ta i... men dette irriterer meg jæveli. Mest av alt fordi de sa allerede med en gang at dette VILE BLI levert på releasedagen... regner ikke med noen elkjøpere kjører rundt og leverer personlig ikveld... så det ser stygt ut. Jeg betalte frakt TIL elkjøp ikke posten, da jeg kjøpte en tjeneste av dem hvor de bruker posten som underleverandør. Ergo er de ansvarlig for frakten, og man kan kreve kompansasjons av elkjøp Så får de ta det videre med posten igjen for evnt å få refundert utlegge de ga til deg. Synes dette kvalfiserer til halvpris!
The Very End Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Helvete ta Spaceworld! Er verdens mest elendige side noen gang! Jeg spurte klart å tydelig før jeg bestilte, og krysset av at jeg ønsket sporing av pakke, slik at jeg med mine egne øyner kan sjekke hvor den er. 1 - sendt tirsdag. 2 - venter og venter...og så ser jeg at det faenme ikke er noe sporingsnummer... ringer inn og de mener bare at jeg bestile det via brev osv osv og ingen sporing, men når jeg spør dem hvorfor det når jeg fulgte det de sa for å få sporing blir de stille og kan ikke gi noe konkret svar 3 - forbanna men glad, for nå er det jo fredag.. 4 - kommer hjem, sliten etter 10 timer jobb, åpner postkassa, OG IKKE FAEN I HELVETE MÅ DU TRO AT DET LIGGER NOE DER! Jeg er så sinna at jeg har lyst til å eksplodere! Først det ene, så det andre, og atpåtil er posten LIKE UDUGELIG SOM ALLTID!!! Hvist det ble sendt på tirsdag, hvordan i helvete klarer de å bruke så lang tid? Og kd service på spaceworld er en bluff, har ventet i 3 dager på spørsmål jeg sendte inn til dem, regner med de ignorer det.
Jambimaster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Helvete ta Spaceworld! Er verdens mest elendige side noen gang! Jeg spurte klart å tydelig før jeg bestilte, og krysset av at jeg ønsket sporing av pakke, slik at jeg med mine egne øyner kan sjekke hvor den er. 1 - sendt tirsdag. 2 - venter og venter...og så ser jeg at det faenme ikke er noe sporingsnummer... ringer inn og de mener bare at jeg bestile det via brev osv osv og ingen sporing, men når jeg spør dem hvorfor det når jeg fulgte det de sa for å få sporing blir de stille og kan ikke gi noe konkret svar 3 - forbanna men glad, for nå er det jo fredag.. 4 - kommer hjem, sliten etter 10 timer jobb, åpner postkassa, OG IKKE FAEN I HELVETE MÅ DU TRO AT DET LIGGER NOE DER! Jeg er så sinna at jeg har lyst til å eksplodere! Først det ene, så det andre, og atpåtil er posten LIKE UDUGELIG SOM ALLTID!!! Hvist det ble sendt på tirsdag, hvordan i helvete klarer de å bruke så lang tid? Og kd service på spaceworld er en bluff, har ventet i 3 dager på spørsmål jeg sendte inn til dem, regner med de ignorer det. Nå vet du hvordan vi El-kjøpere har det.
Xp3ri3nZ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Sånn har nå skrevet mail til vg og hendvist til denne posten, da er det bare å håpe at noe skjer
Jambimaster Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kanskje vi skulle ha sendt en til SPillmagasinet.no også?
Sjuki Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Kunne jeg ikke bare ha fått pakkespornummeret. Så hadde jeg kunne hentet pakken, som antageligvis ligger på postkontoret nå. På NSB sine sider står det ikke noe om at pakkene skal være forsinket til der jeg bor. Endret 23. mai 2008 av Sjuki
Quote Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Som eg tidligare har sagt, er litt rart visst det er noko gale med Posten sidan kompiser allereie har fått gjennom Posten. Er tydeligvis noko som har gått gale med Elkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå