Gå til innhold

AoC "Bugg-talk" tråd!


Anbefalte innlegg

Alle items jeg har I inventoryen og på meg viser som blinkende "?" (ukjent). Er utrolig irriterende når jeg skal skifte våpen osv. :p Spurte GM, men fikk svar at jeg skulle sende inn bugg report. Gjorde så, med SS, så vi får se hva som skjer :)

 

Ellers ingenting :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle items jeg har I inventoryen og på meg viser som blinkende "?" (ukjent). Er utrolig irriterende når jeg skal skifte våpen osv. :p Spurte GM, men fikk svar at jeg skulle sende inn bugg report. Gjorde så, med SS, så vi får se hva som skjer :)

 

Ellers ingenting :)

 

Ja, den er irriterende! Håper de retter den asap.

Lenke til kommentar
-Sprang gjennom hele the wild lands uten å miste stamina, når jeg kom dit jeg skulle så datt jeg ut av spillet. Etter inlogging så var jeg helt tilbake der jeg started uten å ha død.

 

Høres ut som om du mista forbindelsen før du begynte å løpe, men at det tok dritlang tid før du faktisk ble kicka.

 

Min bug: Jeg fikk ikke loot fra fiender, enda jeg hadde drept minst 20 av dem. Jeg måtte logge ut og inn, og den første fienden jeg fikk droppa loot. Etter det gikk det som normalt.

Lenke til kommentar

Hei, kan noen hjelpe meg?

 

Jeg prøvde å logge meg på i går, men da var alt veldig buggete, alt jeg så var skjegg og øyeepler som fløy rundt i løse lufta, og grafikken lignet mest på moderne kunst. I dag prøver jeg å logge meg på, men det går ikke. Er serverne tatt ned?

Lenke til kommentar
Hei, kan noen hjelpe meg?

 

Jeg prøvde å logge meg på i går, men da var alt veldig buggete, alt jeg så var skjegg og øyeepler som fløy rundt i løse lufta, og grafikken lignet mest på moderne kunst. I dag prøver jeg å logge meg på, men det går ikke. Er serverne tatt ned?

 

Nede til 22.00...update på G!

 

En annen ting som irriterer meg folkens... bruk av MOUSE!!! hvor er knappene?

Jeg vil gjerne bruke mouse 3, mouse 4, og mouse5!

Lenke til kommentar
Hei, kan noen hjelpe meg?

 

Jeg prøvde å logge meg på i går, men da var alt veldig buggete, alt jeg så var skjegg og øyeepler som fløy rundt i løse lufta, og grafikken lignet mest på moderne kunst. I dag prøver jeg å logge meg på, men det går ikke. Er serverne tatt ned?

 

Moderne kunst? må ha hvert et grusomt syn :)

 

Ja alt er oppe nå, hvor er det ting stopper for deg?

 

EDIT: Atm er serverene nede da , men oppe om 20 min

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

jeg har opplevd mye av de samme bugsene som dere, men det er en ting jeg ikke blir helt klok på.

 

Jeg har en kamerat som jeg skal spille sammen med på Fury serveren. Han begynte i dag, og jeg har lagt han til som venn, og vi har vert i samme gruppe. Men ikke f... om vi ser hverandre, jeg kan ikke se han og han kan ikke se meg, men vi kan skrive til hverandre i whisper og alt annet. Forøvrig har vi kun testet og treffe hverandre i Tortage.

 

Jeg er level 19 og han er level 7. Kan det ha noe med saken og gjøre?

Lenke til kommentar
Bugs jeg har møtt på så langt:

Jeg har ikke hår i char select screen.

Knærne mine var borte når jeg hadde på meg et spesielt skjørt.

Resten har vært nevnt før

 

Instancer kan bli delt opp i flere zoner. samme skjedde meg og en venn.

 

Måten å løse dette på skal visst være en gul pil oppe ved kartet, som kan requeste at dere havner isamme zone...no er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Alle buffsene mine og debuffsene mine varer evig helt til jeg dør eller bytter sone, litt kult å ha fatality+desecrating essence+HP pot hele tiden. men suger når man blir perma feara eller roota D:

 

Har du opplevd dette utenfor White sand island? Jeg hadde samme problemet, men bare i den sonen..

Lenke til kommentar
- Enkelte ganger så får jeg ikke xp fra quests, aner ikke hvorfor.

 

Du vet kanskje at du ikke får xp før du mottar evt. rewards items (jeg har ca aldri plass til questrewards, hehe).

Får XP når jeg "henter" items fra Inventory Overflow (!) funksjonen.

 

Fullfør samtalen med NPC uten å fjerne reward vinduet, trykk på "i" for inventory og slett et item. Så velger du quest reward.

Lenke til kommentar
- Enkelte ganger så får jeg ikke xp fra quests, aner ikke hvorfor.

 

Du vet kanskje at du ikke får xp før du mottar evt. rewards items (jeg har ca aldri plass til questrewards, hehe).

Får XP når jeg "henter" items fra Inventory Overflow (!) funksjonen.

 

Fullfør samtalen med NPC uten å fjerne reward vinduet, trykk på "i" for inventory og slett et item. Så velger du quest reward.

 

 

Det kommer også opp ett utropstegn ved minimappet ditt i øvre høyre hjørne.. Sånn at hvis du ikke har plass kan du bare trykke der og hente reward + xp når du har plass. Utrolig kjekt egentlig.

Lenke til kommentar
- Enkelte ganger så får jeg ikke xp fra quests, aner ikke hvorfor.

 

Du vet kanskje at du ikke får xp før du mottar evt. rewards items (jeg har ca aldri plass til questrewards, hehe).

Får XP når jeg "henter" items fra Inventory Overflow (!) funksjonen.

 

Fullfør samtalen med NPC uten å fjerne reward vinduet, trykk på "i" for inventory og slett et item. Så velger du quest reward.

 

 

Det kommer også opp ett utropstegn ved minimappet ditt i øvre høyre hjørne.. Sånn at hvis du ikke har plass kan du bare trykke der og hente reward + xp når du har plass. Utrolig kjekt egentlig.

 

Den var ny for meg. Takk for tipset :)

 

De som dør og ikke kan respawne:

Se rundt kantene på skjermbildet om det er et vindu som er delvis skjult. Opplevd flere ganger at respawn vinduet stikker såvidt innenfor skjermbildet mitt. Ser du et vindu så prøv å dra det inn mot midten av skjermbildet ditt.

Jeg kjører 1280*1024 oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...