Gå til innhold

AoC: Trenger litt hjelp angående alle Age of Conan lanseringene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forstått det sånn at den 23. kan man bruke klienten en liten stund etterpå.

Har også hørt at man faktisk kan bruke den klienten, med en megapatch den 23. Litt usikker, skal lurke forumene deres litt. :)

Skrevet

med early access for man 3 dager forsprang tror jeg, men den versonen kan ikke spilles etter 23 mai..da må man instalere fra CD-er tror jeg...

er ikke helt sikker... ;)

Skrevet

Vi med EA får starte i morgen, altså 6 dager før det kommer ut i butikken. Og jo, man kan patche EA versjonen den 23 uten å innstalere fra CD'ene.

Skrevet
altså 6 dager før det kommer ut i butikken.

3*. Funcom har allerede begynt å sende spillene ut til butikkene. Flere i USA har fått melding fra bl.a. Gamestop at de kan hente spillet i løpet av de kommene dagene (tross i at de ikke kan spille før den 20.)

Skrevet

USA sin release er vell 20?

jeg får mitt spill den 19 altså 4 dager før release her. USA får det den 16 som er 4 dager før release der.

Skrevet (endret)

Slippdato for USA er 20

Slippdato for Europa er 23

Early access starter 17 kl 1900

Early access klienten kan brukes i 10 dager så må du legge inn klienten som er på dvd'ene. Om det blir mulig å fortsatt bruke early access klienten for så å bare registrere spillets nøkkel og patche er usikkert.

Endret av Noel Leon
Skrevet

Om man må legge inn selve klienten fra cdene er vel litt usikkert?

Planen var jo som mange vet å begrense early access til level 20. Dette ville ført til mindre innhold og FC hadde ikke trengt å lansere en stor klient til EA.

Denne begrensningen er jo nå borte, og på den klienten man laster ned finnes ingen begrensninger ifølge FC. Så når du har en klient som kan gi deg alt innholdet i spillet, hvorfor skal du da trenge å installere på nytt?

Mener også jeg fikk en mail fra gamezone hvor de nevnte noe om at man trolig slapp å installere fra cdene. Finner ikke igjen mailen så er ikke 100% sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...