Gå til innhold

AoC: Nye HD filmer fra Oslomøte på TenTonHammer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

HD var kansje et litt feil begrep, men det er i hvert fall ikke lav kvalitet på filmene.

Det er tre deler som viser Funcom sin presentasjon til journalistene 12 mai. Nå har jeg sett to deler og jeg angrer nesten, siden nå er suget for å spille mye sterkere enn det var før. Hvordan jeg skal overleve til 17.mai er en gåte. :)

Til dere som må vente til 23, RIP.

(Må si den sonen som var tildekket med digre fosser og masse vann var jævlig stilig! Pent design og herlig å se på, enige?)

Endret av Myagos
Skrevet
må vente til 23 her^^

men hvorfor er det akuratt på 17 mai folk kan begynne før? fordi det er nasjonaldagen vår? :p

Kansje.. det er ikke noe offisielt ord på det, men det er ikke umulig at Funcom bytta datoen fra 20 til 17 for å vise litte nasjonalisme. :)

Skrevet

De byttet den vel først og fremst til 17. for at ikke amerikanerne skulle få begynne tre dager før oss med headstarten også.

Skrevet

Konge!

Kult å høre skikkelig norsk/engelsk via utenlandske medier. Ingen tvil om at vi er i norge. :D

Spennende video, jeg håper ikke jeg blir hekta på dette spillet.

Skrevet
Hørte jeg riktig..? Sa gubben fra TenTonHammer at spilla var sendt ut..? :dontgetit:

Jepp, ut til butikkene.

Så er det dem det står på videre til og sende videre til dere, så han mente ikke sendt hjem til folk flest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...