kontorstol1 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei. Jeg har nå kommet meg til siste oppdrag på GTA 4 (revenge tragedy). (jeg valgte deal fremfor revenge når det gjaldt dimitri) Det jeg lurer på er hvordan jeg skal komme meg under helikopteret til LJ med båten min? for hver gang kommer jeg akkurat for seint, og LJ drar uten meg og jeg må starte på nytt (begynner å bli lei av det nå) Så hvis det er noen som kan forklare meg hvordan jeg skal klare dette oppdraget vil jeg bli evig takknemlig, Håper på svar så fort som mulig! Mvh. Kontorstol1:) Endret 16. mai 2008 av kontorstol1 La innlegget i spoiler.
Skagen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Opelduude Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Bare å gi full gass på båten. Har aldri opplevd at hellikopteret drar fra meg :S Kjør bort til den gule pila under helikopteret. Når jeg kjørte båten så kom plutselig helikopteret til LJ og jeg kjørte under og han hoppa oppå den stanga under helikopteret. Du kommer til å angre for at du valgte å jobbe for Dimitri Endret 15. mai 2008 av Skagen
kontorstol1 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Bare å gi full gass på båten. Har aldri opplevd at hellikopteret drar fra meg :S Kjør bort til den gule pila under helikopteret. Når jeg kjørte båten så kom plutselig helikopteret til LJ og jeg kjørte under og han hoppa oppå den stanga under helikopteret. Du kommer til å angre for at du valgte å jobbe for Dimitri okay. du tar heller ingen skjulte snarveier? bare fullgass bak helikopteret?
kontorstol1 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Kutt svingene, drit i båten du følger etter. følger ikke etter noen båt da.
brillan Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Kutt svingene, drit i båten du følger etter. følger ikke etter noen båt da. Jo?
Eremal Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Sorry, helikopter. Blir litt forvirra, Spoiler: multiple endings. har tatt begge endings. Er ca. samme sistemission. Endret 16. mai 2008 av Eremal
hvo91 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg brukte ca 2 uker men jeg gjorde ikke bare missions heller
Eremal Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) rekorden er 9 timer. På andre playthrough (skippa mange cutscenes) brukte jeg 25 timer elns. Noe raskere enn 20 timer så MÅ du bruke taxi ca. hele tia. Endret 16. mai 2008 av Eremal
kontorstol1 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 så dere som valgte DEAL, klarte dere å komme under det helikopteret på første forsøk? kommer fortsatt akkurat forseint jeg...:S
Eremal Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 nja, var opptatt med å ligge bak helikopteret, når jeg heller tok å kutta svinger måtte jeg bremse for å kommer meg inn i LJ sitt kopter.
Sneakydecoy Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg måtte gjøre de oppdragene flere ganger. (prøvde begge alternativene) Noen ganger var det min feil og noen pga bugs. Første gangen greide LJ og kræsje i en bølge med helikopteret. Da klikket han helt, skiftet kurs og fløy inn mot byen mens jeg satt der i båten min..
Eremal Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Reply til over Det ekke bug, han går lenger og lenger ned med helikopteret. Det er en slags timer, når han treffer vannet, stikker han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå