Gå til innhold

Flere som er interesert i Age of Conan enn WOW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjenner jeg blir kvalm av og høre "WoW" :(

 

jeg brukte altfor mye tid på det.. og uansett, hvis ikke age of conan faller i min smak (noe jeg er 99.9% sikker på at det gjør) skal jeg fortsette og spille AoC på trass, fordi jeg er så dritt lei WoW at det er helt utrolig! Når jeg tenker på WoW, tenker jeg ikke på hva jeg går glipp av. jeg får bilder av meg selv stå 'Afk' overalt og ikke gjøre en dritt fordi jeg kjeder meg! >_< Finner ikke NOE innenfor "WoW" morsomt mer -.-

 

 

blehh

Lenke til kommentar

AoC kommer jo aldri til å slå wow, ikke om helvete frøys til is, age of conan retter seg mot et mer snevert publikum enn wow, og har ikke et stort merkenavn i ryggen. Warcraft var allerede et stort merkenavn.

 

Unner AoC alt bra, og venter ivrig på release, for wow skal jeg aldri mer spille, solgt og sletta :)

Lenke til kommentar

Hæ? Når romanen om Conan først ble skrevet så var det ikke mye som het Warcraft, så den må du et stykke ut på landet med. Om WoW og AoC begge skulle lanseres for første gang i morgen, så hadde langt flere hørt om Conan universet enn Warcraft. Alle har et forhold til Conan. Bare tenk på hvor mange som har i alle fall hørt om tegneseriene, så har du Arnold som Conan på 80-tallet med sine to filmer. For å ta en litt avstikker, så forresten de to filmene her om dagen. Corny, men mye morro :p

 

Om det kommer til å slå WoW eller ikke tar jeg ingen stilling til. For min del er det nok om serveren jeg spiller på har en god spillerbase i god tid framover.

Lenke til kommentar

Det er vel en del hype rundt spillet i utlandet også.. som man ser når man tar en titt på salgslistene til amazon.co.uk og .com

 

Men spørmålet blir vel om folk vil fortsette å spille det. Lotro hadde også mye hype når det kom.. men hvor mange spiller det nå?, ikke mange.

Lenke til kommentar

Jeg tror AoC blir å slå bedre ann enn Lotro, fordi AoC retter seg både mot PVP'ere og PVE'ere.

Lotro er for det meste PVE, man kan gjøre PVP her også men det er kun mot monsterplayers og på en egen del av kartet.

Muye av suksessen til WOW er jo at de har PVP der du kan få veldig bra utstyr bare av å daffe rundt i battlegrounds uten at du trenger å gjøre noe bra insats så jeg håper AoC blir bedre på dette området.

Lenke til kommentar
Jeg tror AoC blir å slå bedre ann enn Lotro, fordi AoC retter seg både mot PVP'ere og PVE'ere.

Lotro er for det meste PVE, man kan gjøre PVP her også men det er kun mot monsterplayers og på en egen del av kartet.

Muye av suksessen til WOW er jo at de har PVP der du kan få veldig bra utstyr bare av å daffe rundt i battlegrounds uten at du trenger å gjøre noe bra insats så jeg håper AoC blir bedre på dette området.

Selvfølgelig blir det bedre enn LotRO, det suger jo. Skal ikke være så vanskelig å lage et bedre spill :p

Lenke til kommentar

Igjen, det er jo ikke slik at AoC må "slå" WoW for at det skal bli en suksess. Det er da heller en fordel at AoC får et mer voksent publikum, og om det klarer å stjele alle kundene fra WoW eller ei er da likegyldig for meg. Bare de får nok brukere til at de ønsker å videreutvikle konseptet i form av utvidelser også videre, så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...