hp85 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Bestilte den ovennevnte maskinen 14.mai kl 03:00, dvs ca 22 timer siden. Ser den fortsatt er i preproduksjonsfasen. Når kan jeg forvente at den ankommer meg? Ser andre nevner at det tar èn uke, noen som har samme erfaring, evt andre? Endret 14. mai 2008 av hp85
Tunky Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bestilte min på mandag (12. Mai). Fikk da datoen 2. Juni som estimert leveringsdato. Grunnen til at Dell setter så lang tid, er fordi de skal levere innen tiden de setter, så folk ikke har noe å klage på. Min dato er akkurat 3 uker etter bestillingsdatoen, så det vil undre meg om det tok 4 uker. Har du bestilt samme PC for en stund siden maxxi? Kan jo ha vært i perioden da det var stor etterspørsel og de slet med å levere at det tok 4 uker.
hp85 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Jeg bestilte min på mandag (12. Mai). Fikk da datoen 2. Juni som estimert leveringsdato. Grunnen til at Dell setter så lang tid, er fordi de skal levere innen tiden de setter, så folk ikke har noe å klage på. Min dato er akkurat 3 uker etter bestillingsdatoen, så det vil undre meg om det tok 4 uker. Har du bestilt samme PC for en stund siden maxxi? Kan jo ha vært i perioden da det var stor etterspørsel og de slet med å levere at det tok 4 uker. tror ikke det skal ta 4 uker, snakket med en dell-kis idag, og han sa 7-10 dager..er jo også andre på forumet her som har fått leveringstid 4 uker frem i tid, men som har mottatt den etter 1 uke..la oss håpe vi opplever det samme
joorus Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Brutter bestilte for ikke lenge siden og fikk den på litt over ei uke. Visstnok var det vel lenge før estimert leveringsdato.
hp85 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Brutter bestilte for ikke lenge siden og fikk den på litt over ei uke. Visstnok var det vel lenge før estimert leveringsdato. det høres bra ut..ser også at dell for tiden ikke har forsinkelser på denne modellen, hvilket lover bra..7-10 dager er da leveringstiden
Kingleverpostei Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Min har ligget på fase2 i en uke no:( Glede mæ sykt!!
hp85 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Min har ligget på fase2 i en uke no:( Glede mæ sykt!! ja, min har vært i preproduksjonsfasen lenge nå..blir en smule forbannet her
hp85 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Min har ligget på fase2 i en uke no:( Glede mæ sykt!! ja, min har vært i preproduksjonsfasen lenge nå..blir en smule forbannet her noen som vet hvordan angreretten er på disse maskinene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå