kris_a50 Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Jeg installerte for noen uker siden XP. Det funker fint, men når skjermbeskytteren slår seg på, begynner plutselig disken å bli belasta noe innmari...(altså at disken jobber som bare pokker). Dette skjer helt til jeg slår av skjermbeskytteren... Jeg har ikke installert noen slike programmer som tar over ved skjermbeskytter og beregner ting (SETI@home, cancer-saken osv), så det må være noe annet... Har oppdatert antivirus-programvare, så det er nok ikke virus. Hva kan grunnen til dette være? Forslag mottas med takk... Kris
sjantiok Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 har du scheduler på ? kanskje den startet disk defragmenter eller noe sånt når skjermsparer kommer på.
Hårek Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Hor lang tid holder det på? Det er jo vanlig at Windows jobber med disken i flere minutter en gang i blant.
scirocco Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Kanskje det er den der index-service greia som driver og kjører? Det er noe av det første jeg skrur av etter å ha innstallert XP, den pleier å starte opp i tide og utide uten at den gjør søkingen så mye raskere uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå