Gå til innhold

Jeg er MacGyver på nye eventyr


KimonskiJ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elendig! :thumbdown:

 

Ikke noe morro, ei bra laget.

 

 

meh. irriterende lang intro, unaturlig voiceover og malplassert musikk

 

 

Personlig synes jeg ikke dette var spesielt bra. Hva faen var det med den kuen?

 

Du sier det var et skole prosjekt? Hva fikk du/dere?

 

 

Jeg gav opp før introen var ferdig.

 

 

 

 

 

 

Velkommen til Diskusjon.no trådstarter. :)

 

Have a nice stay!

Lenke til kommentar

100 kr på at den gode responsen du har fått er nettopp fra de som kjenner de medvirkende og skuespillerene i filmen :)

Tar jeg feil?

 

Det er ofte slik, at det er morsommere om man ser kjentfolk i slike filmer. Og for all del, var sikkert morro da. Men hvis det er totalt fremmede, må det noe mer til for at det skal være underholdende.

 

 

Kanskje mer utfyllende enn mitt forrige svar, I guess.

Lenke til kommentar

Hele filmen kan vel strengt tatt oppsumeres i et stort :blink: men siden du nå gjorde den feilen at du postet dette på forumet her skal jeg rive denne møkra fra hverandre for å rettferdigjøre at du stjal nesten 10 minutter av livet mitt.

 

Hem hem.

 

Introen var mildt sagt horribel. Etter nesten 2 minutter endte introen med at du ble sittende å se en mikroklokke telle ned, uten musikk, fra 7 til 0, hele 2 ganger. Det er 2 ganger for mye. Jøglinga i intro skevensen kunne dere spart dere for, jeg trodde ikke at det var mulig for et voksent menneske å gjemme seg under en musematte men hei, med litt motivasjon (denne introen) klarte jeg det. Ny personelig rekord.

 

Så kommer selve filmen og la meg først spørre, hvorfor kalte dere den ikke bare Segal på nye eventyr? Eneste referansen til MacGyver som jeg kunne finne i hele den fordømte møkra var da du nevnte noe om en gitar og en lommekniv. Thats it. Segal på nye eventyr hadde passet utmerket til denne filmen. Hadde filmen had det navnet hadde jeg med en gang skjønt crappynessen av filmen og styrt meget fint unna, tror jeg har en spann maling som tar 10 min for å tørke, samme underholdning.

 

Historien var, vel, hva var historien? Jeg skjønte ikke bærra for plutselig spann det inn med heavy metal alla "DRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆP" og swups satt du der og jokka vilt på en ku, eller var det en slåsse scene? Hm, vanskelig å se forskjell.

 

Når man er inne på heavy metal alla "DRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆP", hvem har stått for musikkvalget? For den skyldige burde være sent til Sibir iført trang tanga og ikke noe annet. Musikken passet jo overhode ikke inn med det dere filmet. For å oppsummere The Angry video game nerd's irritasjon over store AC adapter, "what where they thinking".

 

Dette er søppel, fra start til slutt, søppel. Det er ingen kvalitet i denne filmen what so ever. Selv ikke editeringen er noe å rope hurra hei og hopp for der kameraet jumper opp og ned, kutter plutselig i vildens sky her og der og får meg til å bli kvalm grunnet bevegelsene hit og dit.

 

Hadde jeg vært en lærer og skulle bedømt dette hadde jeg plent nektet, for det er ikke noe å bedømme. At noen synes det er morsomt sier vel sitt om humor nivået. Men av kvaliteter inneholder denne filmen nada null og ingen ting. Den er en komplett elendig trash for the trashcan film som gjør meg sint og forbannet for at jeg lot meg lure innpå å se den. De tapte 9 minuttene ble ikke rettferdigjort av denne ranten, du kan levere dem til meg en annen gang, akkurat nå skal jeg ut å hilse på Porsgrun porselen før jeg gnir øynene inn i Zalo og tømmer Klor i ørene. Trenger totalrens etter dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...