nagina Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Female selvfølgelig. http://youtube.com/watch?v=bUt48ZwoX1s&feature=related AoC har iallefall flotte female chars
AnewZ Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=qzSp7A5LdNE tsk tsk * Female
FOOrK Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 AoC er jo et ganske maskulint spill, men lå merke til i open beta at det var mange som spilte på en female character (meg selv inkludert), for males ser jo ut som grøftearbeidere, mens females ser ut som fotomodeller. Har klar war mammoth til level40 og har lyst å spille guardian, så det er fristende å tenke på å spille rollen som en muskellbunt som sitter der oppå og brøler og kommanderer beistet til å knuse ting med støttennene, eller storme frem til fots i full rustning og knuse skallen til et tilfeldig offer, men samtidig er jo damene mye penere og f.eks. en female guardian med polearm ser veldig elegant ut. Det blir jo nok til at man blir sittende i hundrevis av timer med dette spillet, så da er det jo greit å ha en character man liker utseendet på. Klarer ikke helt å bestemme meg selv. Hva har du tenkt å spille? ranger, passer ypperlig som dame så det blir nok kvinnfolk på meg i aoc ja.
Nublet Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Har tydeligvis ikke fått med deg at i bøkene og i tegneseriene blir Menn framstilt som gennerellt stygge...feite eller som en enorm muskelbunt som fks conan... Veldig mannsdominerende verden...med noen untak som "røde sonja" Noen krigerske kvinnelige amazoner og en annen kvinne som var med Conan som het "Belit" Eg vil spille som Male fordi eg vil ha en char som vil ligne mest mulig på Conan.. Dem som vil ha female og velger og "ha noe og se på"..vel..det er mye fint å se på andre steder
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Tror nok jeg skal være female. Er jo digg å være female å banke opp barske mannfolk. Eller hva?
Winze Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Ser for meg at jeg kommer til og bli en female ranger Men mye kan skje frem til den 17 enda da
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=qzSp7A5LdNE tsk tsk * Female Hun dama der. Er hun assassain ? :3 For den filmen gir meg lyst til å være sånn ... EDIT: IN GAME ._. Endret 14. mai 2008 av Rattpjusker
MrLee Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det er vel Keaira, hoved spionen/snikmorderen til Conan. Hun var forøvrig i Playboy og i spilldame artikkelen deres Endret 14. mai 2008 av MrLee
XitereX Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Ser for meg at jeg kommer til og bli en female ranger Men mye kan skje frem til den 17 enda da Har tenkt litt jeg også over det å være female, skal også være ranger... Men etter litt tenking bestemte jeg meg for å være male Tror armor blir mye tøffere på male enn på female.. Men uansett: GO RANGER!!
gamer73 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Blir nok å spille male for min del. Har aldri spilt female char...derfor jeg aldri spilte tomb raider (untatt noen timer med nude patch..bare for å se henne naken selvsagt). Men spilling er litt innlevelse for min del, og jeg klarer ikke sette meg inn i det å spille en kvinne, og jeg har ikke ønske om dette heller. Såklart kvinner er fine å se på, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at om charren min ser altfor bra ut (som female) så mister jeg fort konsen om selve spillet. Det å spille kvinne selv om man er mann kan kanskje si noe om hvordan man er som person i real life. Men jeg har selvsagt ikke svaret. Av dem jeg kjenner i wow som har kvinnelige chars er alle egentlig ganske modne, oppegående mennesker, men det som kanskje er felles for dem er vel at dem er relativt rolige mennesker. Seriøse voksne mennesker uten den energiske sinnsyke innlevelsen i spillet men ser hos mange andre. Og en slik person er ihvertfall ikke jeg hehe.
Licht Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Lettere å RP-e males troverdig, og jeg synes ikke kvinnfolk passer som Conqueror (ja, Ottar, saksøk meg) - så det blir nok male i første omgang. Jeg har en vill plan om en Tempest of Set-alt, den blir sikkert female. Caster-classes passer nemlig ypperlig til female characters.
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Det å spille kvinne selv om man er mann kan kanskje si noe om hvordan man er som person i real life. (...) relativt rolige mennesker. Seriøse voksne mennesker uten den energiske sinnsyke innlevelsen i spillet Skjønte ikke helt logikken i den der, at hvis man spiller female i et mmo-spill så er man en rolig person uten innlevelse i spillet?
MrLee Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Ikke uten innlevelse, men uten den sinnsyke innlevelsen ofte demonstrert av 13-16 aldergsgruppen gutter (i.e. fanboys?).
gamer73 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Mr. Lee har rett Jeg sier på ingen måte at dette er fakta...det er bare det jeg har observert:) Vet om mange gutter som spiller wow(i guildet)som er 13-16 og ingen av dem spiller female chars. Men dette er bare mine egne observasjoner....og jeg prøver bare å anntyde en mulig sammenheng.
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Tror det er ganske tilfeldig selv. Var i et guild der den mest hyperaktive fjortisen var en 15 år gammel svensk gutt som spilte female warrior. Også den 8 år gamle sønnen til en som var i guildet spilte female warlock. Enkelte har en slags forestilling om at man er homo dersom man (ironisk nok) ikke liker mandige characters så godt, men traff to homser i wow og en av dem spilte female og den andre spilte male, så som sagt så tror jeg det er litt tilfeldig. Det eneste som synes å være mer vanlig er at menn spiller like mye female som male, mens damer spiller mest female. Hadde en poll om dette på et wow-forum en gang.
gamer73 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 jeg vil egentlig ikke tro at det er 50-50 fordeling på hva menn spiller. Vil nå tro at dem fleste menn spiller male i grunnen. Jeg skulle så gjerne forstått hvorfor enkelte menn spiller female chars egentlig. Jeg klarer ikke å få et fornuftig og gjennomtenkt svar ut av noen. Det mange nevner at dem vil ha noe fint å se på er egentlig ikke et svar...dvs å si dette kan vitne om at man ikke lever seg særlig inn i charen sin. Man kan leve seg inn i spillet, men for disse er det likegyldig hvilken char dem spiller.
microtom Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg skulle så gjerne forstått hvorfor enkelte menn spiller female chars egentlig. Jeg klarer ikke å få et fornuftig og gjennomtenkt svar ut av noen. Det mange nevner at dem vil ha noe fint å se på er egentlig ikke et svar...dvs å si dette kan vitne om at man ikke lever seg særlig inn i charen sin. Man kan leve seg inn i spillet, men for disse er det likegyldig hvilken char dem spiller. Man skal tross alt sitte å se på denne charen i time ut og time inn. Og da velger noen det estetiske. Noen ser på sin mannlige toon og tenker, "nå ser jeg bra kul ut" mens noen heller vil se på sin kvinnelig toon og tenke " niiiice" Jeg spiller konsekvent kvinnelige toons nå, og det har ene og alene kun med behagelighetsfaktor å gjøre. Min første WoW char var mann, bytta til en female priest etter 1 år+ og gikk aldri tilbake. Det er nå tross alt WoW, og det kan godt være det blir helt anderledes i AoC. Men som mange sier, casters = females... sånn er det bare. Different strokes for different folks.
gamer73 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Man skal tross alt sitte å se på denne charen i time ut og time inn. Og da velger noen det estetiske. Noen ser på sin mannlige toon og tenker, "nå ser jeg bra kul ut" mens noen heller vil se på sin kvinnelig toon og tenke " niiiice" ja ok...akkurat det mange sier. Men føler du at du lever deg godt inn i figuren din? At du faktisk spiller som "female", eller betyr det mest for deg at du har noe fint å se på 100% av tiden i wow?
Bredoc Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Skal spille male. Etter 3 år og 3 måneder med bare male chars forandrer jeg meg ikke. Blir for sært og spesielt for meg å spille female. Men joda, skjønner at noen menn liker å spille female
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå