Gå til innhold

Age of Conan - Hva faen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg håpet på en rå hakk'å'hugg opplevelse, men det bringte tilbake minner om Guild Wars med én gang.

Åååå så herlig.Det eneste mmorpg som virkelig har klart å holde interessen min over lengre tid. Og ,som etter min mening, har det beste combatsystemet p.d.d. Nå ble jeg virkelig spent på Conan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?

Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo.

Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW.

post-132194-1210805270_thumb.jpg

Skrevet
Jeg håpet på en rå hakk'å'hugg opplevelse, men det bringte tilbake minner om Guild Wars med én gang.

Åååå så herlig.Det eneste mmorpg som virkelig har klart å holde interessen min over lengre tid. Og ,som etter min mening, har det beste combatsystemet p.d.d. Nå ble jeg virkelig spent på Conan.

Vel greit at du sier det. For meg var det egentlig negativt. Jeg hadde det mye gøy med Guild Wars til å begynne med, men det hele endte opp som en vond repeterende og lite bydende spillopplevelse.

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge... alså.. La oss ta et eksempel her..

Ford lager biler, det gjør også Audi. Da spørr jeg, siden Audi lager biler med varme i setene noe som også Ford gjør, er det herming? at Audi lager biler med 4 hjul noe som Ford også gjør, er det herming ? At Audi lager biler med Air condition noe som Ford også gjør, er det da herming?

NEI !!

At man kan bruke et sverd i AoC, man kan ha pets, man kan ha classes som er "like" gjør det ikke til herming...

Please Grow Up !

Skrevet
Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?

Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo.

Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW.

Blir flau på dine vegne. Du har rett og slett ingen anelse hva du snakker om.

Skrevet (endret)

Istedet for Warrior, Mage, Priest og Rogue-overklassene så ville du istedet hadd Spacetrooper, Engineer, Cleric og General? Er det det du sier? Disse 4 overklassene er helt typisk i en mmo-verdenen. Når det kommer til combat-systemet så er det ingenting som wow. Du vil selv kunne velge hvor du vil treffe, og med combos kan du selv gjøre det om til din egen spillestil, ikke autoattack som i wow. Grafikkmessig så vil jeg si at akkurat nå har AoC best grafikk av alle MMO's. Spillet er ikke tegneserieaktig som wow og minner veldig om krigene som var før i tiden, hvis man ser bort fra magien da.

Endret av Osiric
Skrevet

Faen azz er så lei at de skal kopiere måten du beveger deg! WASD wtf liksom, ALLE har kopiert wow der, serri!

fra spøk til alvor, synes trådstarter er helt på bærtur her... Man kan ikke forvente at man skal finne på nye classes til et spill bare fordi et annet spill har det. Og hvor har du fått det ifra at aoc har autoattack? Det blir klart og tydelig beskrevet i tutorial at det IKKE er autoattack i conan. Dessuten er conan helt unikt når det gjelder pvp systemet i forhold til wow, man kan drepe hvem som helst uansett hvem rase de er, har time nå brb.

Skrevet

Istedet for Warrior, Mage, Priest og Rogue-overklassene så ville du istedet hadd Spacetrooper, Engineer, Cleric og General? Er det det du sier? Disse 4 overklassene er helt typisk i en mmo-verdenen. Når det kommer til combat-systemet så er det ingenting som wow. Du vil selv kunne velge hvor du vil treffe, og med combos kan du selv gjøre det om til din egen spillestil, ikke autoattack som i wow. Grafikkmessig så vil jeg si at akkurat nå har AoC best grafikk av alle MMO's. Spillet er ikke tegneserieaktig som wow og minner veldig om krigene som var før i tiden, hvis man ser bort fra magien da.

Jeg liker å tro at de hadde magi før i tiden ! ;<

..Selv om jeg vet det ikke er sant. Bah.

Skrevet
Pong stjelte jo idéer fra bord tennis :ph34r:

og bord-tennis stjelte ideen fra......... no idea.. må være rip-off siden JEG ikke vet om historien til den hvite ballen.

Skrevet

Spør du meg så blir det samme som å sei at eit FPS spel suger fordi dei har skytevåpen.

Kva hadde du forventa deg ut av slossinga og class i AoC? Bumpibjørner som springer rundt og kaster bananer på kvarandre?

Funcom veit kva dei gjer. Dei lager ikkje eit nytt WoW, men dei lager eit spel som har det WoW mangler.

Å sei at ein blir skuffa når ein ser Video blir berre alt for teit. Blir som å sei at ein bil er dårleg å køyre visst ein ser det på film.

Skrevet (endret)

Med en annen ordbruk sier jeg meg enig med trådstarter. Syntes det ligner veldig på WOW og ville antageligvis kjøpt WOW isteden om jeg var i nød etter et middeladersk MMO.

Innen sjangeren ser jeg mer fram til hvordan The Agency blir.

Endret av Ramius
Skrevet

Hvis det er et kommende MMO som ligner på WoW, er det Warhammer som kommer til høsten. Skjønner ikke hva dere ser som er så likt WoW i AoC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...