Gå til innhold

AoC: Har du lest om Conan?


Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg villt og uhemmhet til Age of Conan: Hyborian Adventures er klar for release. Det er helt klart at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Allikevel er det en tanke som slår meg:

 

Jeg har aldri lest noen av bøkene eller tegneseriene, eller sett noen av filmene. Kort sagt så vet jeg ingenting om Conan-universet på forhånd! (bortsett fra det jeg har lest om AoC på internett)

 

1. Er det mange som har lest og/eller sett Conan-verkene - og eventuellt kjenner til "historien" i AoC? I så fall vil jeg gjerne vite det.

 

2. Kontra: Er det mange andre som meg selv - som verken har lest eller sett noe som helst?

Endret av Proffesoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest noen få blad og sett noen tegnefilmer når eg var yngre, men kan ikke påstå at eg vet så mye om Conan historien eller universet.

 

Men gler meg alikavel som en unge til lørdag!

 

 

Finnes det tegnefilmer av Conan?

 

 

Edit: Takk til Proffesoren for ordet :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Har lest noen få blad og sett noen tegnefilmer når eg var yngre, men kan ikke påstå at eg vet så mye om Conan historien eller universet.

 

Men gler meg alikavel som en unge til lørdag!

 

 

Finnes det tegneserie filmer av Conan?

 

Er det "tegnefilmer" du prøver å si? :p

Lenke til kommentar
Har lest noen få blad og sett noen tegnefilmer når eg var yngre, men kan ikke påstå at eg vet så mye om Conan historien eller universet.

 

Men gler meg alikavel som en unge til lørdag!

 

 

Finnes det tegnefilmer av Conan?

 

 

Edit: Takk til Proffesoren for ordet :p

 

Conan Tegnefilmer ja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Conan_the_Adv...nimated_series)

 

Edit : leif

Endret av Ah0q
Lenke til kommentar

Har lest ein del teikneserier, og sett den fyrste filmen nok gonger til at eg stort sett kan dialogen utanat (ikkje det at den har veldig mykje dialog.) Har sett andre filmen og, men den er ikkje akuratt vert å bruke så mykje tid på. Kjøpte bøkene for eit års tid sidan, men har ikkje fått pløyd igjennom endå.

 

Hadde det ikkje vert for at eg hadde kjennskap til det brutale og kyiske conan-universet ville nok Age of Conan glitt hus forbi sidan eg som regel ikkje spelar mmo.

Endret av sjukheit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...