Gå til innhold

AoC: Har du lest om Conan?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg gleder meg villt og uhemmhet til Age of Conan: Hyborian Adventures er klar for release. Det er helt klart at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Allikevel er det en tanke som slår meg:

Jeg har aldri lest noen av bøkene eller tegneseriene, eller sett noen av filmene. Kort sagt så vet jeg ingenting om Conan-universet på forhånd! (bortsett fra det jeg har lest om AoC på internett)

1. Er det mange som har lest og/eller sett Conan-verkene - og eventuellt kjenner til "historien" i AoC? I så fall vil jeg gjerne vite det.

2. Kontra: Er det mange andre som meg selv - som verken har lest eller sett noe som helst?

Endret av Proffesoren
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest det meste av Conan, og sett begge filmene (filmene er ikke noe og anbefale :p)

Hvis du vil lese litt er vel letteste måten og bare rusle ned på din nærmeste butikk og plukke opp ett blad :p

Skrevet (endret)

Har lest noen få blad og sett noen tegnefilmer når eg var yngre, men kan ikke påstå at eg vet så mye om Conan historien eller universet.

Men gler meg alikavel som en unge til lørdag!

Endret av Ah0q
Skrevet

Jeg har alle tegneserieheftene siden de kom ut :) Er Conan samler om du lurte :p Har også sett filmene, men de er så klart ikke å anbefale i forhold til tegneseriene. Favoritttegneren min er så klart Ernie Chan.

Skrevet

Sånn utenom spillet har jeg lest litt tegneserier og sett en film.

Men sånn ellers angående spille har jeg vel sett en del videoer og lest en del nyheter.

Skrevet

Har kikket litt i tegneseriene selv, men det virker ganske kjedelig og ensformige: Conan dreper skummelt dyr og finner pen dame, og så gjentar dette seg med litt variasjoner i neste tegneserie.

Skrevet
hehe, de skulle hatt Arnold i holmenkollen i går :p

Tror ikke Arnold helt fyller rollen som Conan lenger:

arnold3.jpg

Han kan fortsatt banke dritten ut av deg :p

Skrevet (endret)
Har lest noen få blad og sett noen tegnefilmer når eg var yngre, men kan ikke påstå at eg vet så mye om Conan historien eller universet.

Finnes det tegnefilmer av Conan?

Edit: Takk til Proffesoren for ordet :p

Endret av Nitrius
Skrevet

Finnes det tegneserie filmer av Conan?

Er det "tegnefilmer" du prøver å si? :p

Skrevet

Har lest det meste av blader og album ja :) Samler..

Må si jeg synes historiene var best den gangen de var i svart hvitt, så ikke lest så mye de to siste åra..

Spennende om vi får møte magikeren Thoth Amon i spillet ;)

Skrevet

Abonnerte på Conan i ca 10 år (norske utgivelsen). Men begynner å bli mange år siden jeg sa opp det abonnementet, så litt rusten på detaljene. Men det ligger vel noen blader å slenger på her og der hvis jeg skulle føle for å friske opp litt :)

Skrevet (endret)

Har lest ein del teikneserier, og sett den fyrste filmen nok gonger til at eg stort sett kan dialogen utanat (ikkje det at den har veldig mykje dialog.) Har sett andre filmen og, men den er ikkje akuratt vert å bruke så mykje tid på. Kjøpte bøkene for eit års tid sidan, men har ikkje fått pløyd igjennom endå.

Hadde det ikkje vert for at eg hadde kjennskap til det brutale og kyiske conan-universet ville nok Age of Conan glitt hus forbi sidan eg som regel ikkje spelar mmo.

Endret av sjukheit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...