Bulletus Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Skrevet 14. mai 2008 Kult at dere slang opp linken. Var artig å se det da. Når det gjelder han VG fyren vil jeg vel heller spørre: Hvor er norsk rikskringkastings spillekspert? Må de dra inn en kar fra en avis for at noen skal kunne snakke objektivt om spill? Blir ikke avstanden mellom "norges største kommersielle kulturprosjekt" og en riksdekkende statskanal uten en eneste journalist med skikkelig knowhow på spill ganske påfallende? Kanskje NRK har en slik (jeg ser ikke på TV) Men han/hun er på ferie? Jeg har dog mine tvil. Folka i NRK som tar slike avgjørelser har NULL peiling på spill , dette vil bedre seg på sikt.
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Kan jo ha noe med at Age of Conan tar noooe mere tid enn å spille litt på xbox. Og klart han kan gi seksere til xbox spill ? Han spiller de jo bare på jobb ? Er vel det at han rettogslett ikke gidder å bruke så mye tid hjemme som ett MMO tar, når han spiller på jobb. Kanskje VG heller skulle sendt en ekspert på rpg og MMOs istdet for å sende ei klyse som bare vil stikke frem hue ? Personlig liker jeg fyrn.
chiefo Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Kult at dere slang opp linken. Var artig å se det da. Når det gjelder han VG fyren vil jeg vel heller spørre: Hvor er norsk rikskringkastings spillekspert? Må de dra inn en kar fra en avis for at noen skal kunne snakke objektivt om spill? Blir ikke avstanden mellom "norges største kommersielle kulturprosjekt" og en riksdekkende statskanal uten en eneste journalist med skikkelig knowhow på spill ganske påfallende? Kanskje NRK har en slik (jeg ser ikke på TV) Men han/hun er på ferie? Jeg har dog mine tvil. Folka i NRK som tar slike avgjørelser har NULL peiling på spill , dette vil bedre seg på sikt. Ta det med ro. Det er mennesker som jobber på spreng for å folk til å se lyset NRK har bare en spilljournalist på 100 %, Roar Halten, og han var riktig nok på Holmenkollen - men måtte dra tidlig på grunn av forberedelser til Nordic Game Awards. Foruten det er Halten med i de fleste sammenhenger om spill i NRK. Også i "I kveld". Når det er sagt kan det være oppfriskende å få stemmer utenfra i samtaler rundt kontroversielle temaer. Hvis en NRK-mann skal levere hovedkritikken i en sak/debatt - i et nrk-program - så er ikke det alltid like fordelaktig. Endret 15. mai 2008 av chiefo
Grimrevenger Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Likte ikke han VG fyren, han virket blærete, folk som syntes spill kun er jobb, burde ikke ha noe med det og gjøre!
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Likte ikke han VG fyren, han virket blærete, folk som syntes spill kun er jobb, burde ikke ha noe med det og gjøre! Tenk om han hadde vært gynekolog !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå