Gå til innhold

Felleskjøp av Openmoko - Freerunner (Runde nr2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det lagt ut et forslag på kontrakt på sidene våre, ingen klager på hvordan bildet på førerkorte ser ut. Nettopp hatt oppkjøring! Kom med forslag til endringer, jeg mener jeg har dekket det meste. Det alle skal gjøre blir i såfall og printe ut kontrakten, skrive under, scanne iden sin og scanne det hele på nytt. Så skal jeg samle alle kontraktene med signatur og vedlegg :)

Lenke til kommentar

Bah, kamera.

Fotoapparatet mitt sparker arslet til samtlige kamera telefoner og er lite, nett og hendig. Og jeg vil ikke betale ekstra for noe jeg ikke en gang er interessert i å bruke.

Kompiser som har kamera på mobil bruker den kun til å ta fyllebilder uansett. Større nytteverdi enn det ser jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Bah, kamera.

Fotoapparatet mitt sparker arslet til samtlige kamera telefoner og er lite, nett og hendig. Og jeg vil ikke betale ekstra for noe jeg ikke en gang er interessert i å bruke.

Kompiser som har kamera på mobil bruker den kun til å ta fyllebilder uansett. Større nytteverdi enn det ser jeg ikke :)

Helt enig. Vil absolutt ikke ha en mobil med kamera.

Lenke til kommentar

Angående andre telefoner forbi Freerunner, så sa vel Sean noe på mailinglistene i fjor engang om at det var planlagt seks-syv ulike Openmoko-produkter, og at det ikke kom til å fokuseres rundt bare telefoner, men også f.eks. internet-tablets, UMPCer osv. :) Blir veldig spennende å se hva FIC/Openmoko/Sean klarer å få til når en først har en stabil software-stack, og har fått opprettet et skikkelig distribusjonsnettverk. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...