Gå til innhold

Dell sine websider


Anbefalte innlegg

Håper det er ok å spørre her, siden Dell ikke tar i mot emails, men bare telefon i arbeidstiden...

 

Prøver febrilsk å velge/sette sammen en Dell-maskin med div. komponenter, f.eks. Intel Q9450 og Nvidia grafikkort, men klarer ikke å få til dette.

 

Er det fordi det ikke er mulig, eller er det jeg som ikke helt har gjennomskuet systemet deres?

 

Må dessverre kjøpe Dell pga. arbeidsgiverens idiotiske hjemme-PC-policy...

 

P.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper det er ok å spørre her, siden Dell ikke tar i mot emails, men bare telefon i arbeidstiden...

 

Prøver febrilsk å velge/sette sammen en Dell-maskin med div. komponenter, f.eks. Intel Q9450 og Nvidia grafikkort, men klarer ikke å få til dette.

 

Er det fordi det ikke er mulig, eller er det jeg som ikke helt har gjennomskuet systemet deres?

 

Må dessverre kjøpe Dell pga. arbeidsgiverens idiotiske hjemme-PC-policy...

 

P.

 

 

Det er kun de valga som er i konfiguratoren til Dell som kan velges ja, synd men sant, men det du bør gjøre er å velge minst mulig av alt, da Dell overpriser en del spesiellt på minne som er så billig for tiden uansett.

 

Du sier ikke hvilken pc du prøver å sette sammen, så det er ikke så lett å hjelpe noe mer uten at vi vet hvilken det gjelder.

Lenke til kommentar
Det er kun de valga som er i konfiguratoren til Dell som kan velges ja, synd men sant, men det du bør gjøre er å velge minst mulig av alt, da Dell overpriser en del spesiellt på minne som er så billig for tiden uansett.

 

Du sier ikke hvilken pc du prøver å sette sammen, så det er ikke så lett å hjelpe noe mer uten at vi vet hvilken det gjelder.

 

Det var med vilje, forsøkte nemlig *alle* muligheter... Ville bare ha Q9450 (eller annen quad 45 nm) og NVIDIA-grafikk, bortsett fra det mest mulig stuff for 10 tusen kroner. Men, dessverre: Dell har ingen slike kombinasjoner på de norske sidene, som jeg kan se.

 

Et eksempel kunne vært XPS 420, på de internasjonale sidene går det an å sette opp akkurat det jeg ønsker, men ikke på de norske. Litt rart, for å si det mildt, siden Dell er amerikansk og bygger ting i Irland, med deler fra østen og USA...

Lenke til kommentar

Du finner XPS under "Små og mellomstore bedrifter", og det burde jo ikke by på problem når den skal brukes som hjemme-pc i bedriften.

 

HER finner du pc-er til rundt 10 000 kroner. :yes:

 

Selvfølgelig kunne du klart å sette sammen en bedre pc til samme pris selv, men det er mange firmaer som gjør som ditt, kjøper via Dell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...