Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Artige ting som blir sagt/gjort i søvne.


Anbefalte innlegg

For en stund siden når broren min fortsatt bodde hjemme brukte han mobilen som vekkeklokke. På nattbordet lå også en Xbox-kontroller han brukte før han sovnet. Hver morgen når alarmen gikk klarte han å finne mobilen og slå av det infernalske bråket. Men en morgen, i halvsøvne, når alarmen gikk trykket han på en random knapp på xbox-kontrollen. selvfølgelig slo ikke det av alarmen, så han trykket igjen. og igjen. etterhvert gikk det over til slåing på kontrollen med knyttneven så man hører det to rom ved siden av! Der sto jeg, så gikk jeg bort til ham og vekket han. Han husket at han slo til kontrollen, men ikke hvorfor :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på LAN hos en kar, jeg sov ned i stua der LANet var, og han oppe. Han kom ned mens jeg sov, jeg reiste meg opp og sa høyt "REBOOT", og la meg videre ned for å sove.

 

 

Våknet et par minutter senere, og kompisen hadde visst fått seg en god latter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg har historier om noen venner av meg:

 

Dette er noe en venn av meg har sagt, har ikke bevis..... Det var en som har spilt litt for mye WoW (huff og huff), så han greide å gå i søvne, og begynne å spille..... En annen gang greide han til og med å endre passordet og e-posten, så han kunne ikke spille, eller få tilbake passordet.... Da mått han kjøpe det på nytt, og begynne helt på nytt xD

 

Så var det en annen venn av meg..... Vi var på LAN.... Han reiste seg i søvne, og gikk bort til en annen (som spilte WoW til vanlig). Så sa han plutselig: "Du må slutte med det satans spillet, ellers blir du føkka opp i hodet"

 

Den samme fyren gikk i søvne, og tok meg på skuldra.... så sa han: "Det er bra gjort, det. Jeg støtter deg."

Dette var mens han sov, og ikke visste jeg hva som var så bra xD... Jeg begynte jo å lure

Lenke til kommentar

For ikke mindre enn 2 netter siden så opplevde jeg noe artig. Dama sov hos meg, og dette var vel i 7-8 tiden om morningen. Jeg var litt våken akkurat da, og bare tittet bort på dama, hvorpå hun plutselig sier høyt : Linje!

 

Jeg ser litt dumt på henne, og 5 sekunder senere våknet hun, fullt klar over at hun nettopp hadde sagt noe :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dama mi har for seg at hun sitter i mega-kassen å registerer varer. Lager ei slags kasse med dyna =/ Dette har hendt flere ganger :!:

Høres ut som tvangstanker, vil ikke anbefale henne å begynne i en butikk igjen. :!:

 

hehe virker som hverdagen kan påvirke søvnen vår ja.

En fyr jeg var i millitære med tok fra hverandre AG 3 og satt den sammen i søvne (ikke det fysiske våpenet for det var låst inn i skapet) Men han trodde han gjorde det og gjentok for seg selv prosedyren helt korrekt. Fikk oss en god latter når vi plutselig så han fikle med hendene og hørte han mumle "Sluttstykke inn i glidekassen ja, avtrekkermekanismen i pistol håndgrep osv osv " :p

Lenke til kommentar

Jeg var på Trysil så hadde jeg sett på CSI før på kvelden, jeg klarte da å spørre en venn om hva vårt csi-team gjorde der. Senere hadde jeg reist meg opp, stått å banket på døra i 2 min, så hadde faren min kommet opp og lurt hva som skjedde, jeg hadde da sakt: Må jeg stå i all evighet å banke for å gå på do.

 

Kommer mer senere.

Lenke til kommentar

En morgen våkna jeg og var veldig skremt for dusjen... Uten å vite hvorfor. Mamma fortalte meg at jeg hadde 2 ganger den natta prøvd å gå ut på badet og tatt en dusj. Jeg var helt forfjamsa resten av dagen

 

Da jeg var liten pleide jeg alltid å sovne i mammas og pappas dobbel seng. Men da jeg ble større hadde de ikke plass imellom seg, så pappa pleide å leie meg til min egen seng da han skulle legge seg. Etter noen par ganger gjorde jeg dette nesten av meg selv i søvne. Pappa løfta meg opp og jeg gikk resten av veien selv. Det ble jo store problemer hver gang jeg ommublerte rommet! :D

Lenke til kommentar

Snakker bare i søvne noen ganger. Var en gang i vinter når jeg var hos dama, så hadde jeg blitt litt skremt i søvne, og sagt at jeg hadde hørt noen lyder i rommet, og deretter bare lagt meg for å snorke videre igjen. Og så lettskremt som dama mi er, så fikk jo hun så klart store problemer med å få seg noe søvn den natta :( ikke lett å være mørkredd nei.

 

Hadde veldig mye feberfantasi når jeg var mindre. Av en eller annen grunn, starter jeg å gråte i søvne, når jeg går rundt å fantaserer på den måten. Vært lei meg over at det var biler i taket, over at senga til mamma var hard, når jeg lovet henne at den skulle være myk( wtf?). Blir også ekstremt suicidal, klager over at alt er min feil, og at jeg bare fortjener å dø. Løp også ut i nabolaget en gang, ble heldigvis stoppet ganske fort, så jeg tror ikke noen la merke til det ^^. Vanskelig å forklare hva du tenker mens du har feberfantasi, men jeg er ihvertfall ganske langt unna å være megselv, bare syke tanker som går rundt i hodet ditt ^^

Så glad for at jeg har vokst ifra det der, er jo nesten farlig oO

Lenke til kommentar

her om dagen sov jeg hos kjæresten, og midt på natta når jeg har snudd meg (siden han har 90 cm seng og tar mye plass, sover jeg ikke så godt :p) og skal legge hodet på armen hans sier han høyt: NEINEINEINEINEI NEI! Jeg ser forskremt på han og lurer på hva i all verden dette er. Prøver meg igjen og han mumleroper "nei, ikke gjør det... vil ikke". Jeg flyttet forskremt på meg og prøvde å sove. Han husket INGENTING neste dag.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort litt forkjellig ting.. Jeg pleier å våkne opp med at lakenet ligger på gulvet, men jeg vet ikke helt hva det er jeg driver med...

 

husker ikke så mange eksemper nå, men da en kompis overnatta hos meg hadde jeg skreket i søvne: "Joachim!! sett ned stolen!!!!"

 

skal prøve å komme på noe mer

Lenke til kommentar

Jeg snakker mye i søvne, men sover tungt så det er som oftest bare til bry for samboeren min. En gang i tenårene klarte jeg å komme meg mellom madrassen og lakenet. Våknet vettskremt og skjønte ikke hvorfor alt var rosa og hvordan jeg skulle komme meg ut :)

 

Den værste opplevelsen jeg har hatt var når jeg våknet av mitt første gallesteinsanfall. Jeg hadde nettopp startet i ny jobb i et arkiv og der var det jo selvfølgelig mye papirer. Jeg drømte at jeg spiste et A4-ark på jobben, også våknet jeg med intense smerter i magen. Jeg var overbevist om at jeg hadde faktisk spist et ark, og legen på legevakta måtte forsikre meg flere ganger om at det var fysisk umulig å spise et ark som bretter seg ut når det kommer ned i magen. Jeg skylder på delirium pga. søvnmangel og smerter :)

Lenke til kommentar

Tantebarnet mitt var veldig mye syk da han var mindre, og et par ganger hadde han feberfantasier. En natt hørte søsteren min(mammaen hans) at han lå og vred seg i søvne (dette var/er et tegn på at han måtte veldig på do), så hun gikk inn til han og sa at han måtte gå på do. Hun gikk tilbake til rommet sitt, og sovnet straks. Litt etterpå våknet hun igjen av at han lå og vridde seg forferdelig, og gikk inn til han igjen. "Gå på do, nå", sa hun og da svarte det fra senga: "Jamen, det merket!"

Søsteren min ganske søvnig og ikke helt med: "Hæ..? Hvilket merke?"

Tantebarnet mitt: "Det merket! Jeg er så lei av alle de flyene som lander på rommet mitt!"

Søsteren min: "Hæ?"

Tantebarnet mitt: "Jeg skal gruse den parkeringsplassen!"

Søsteren min skjønner at han prater i søvnet, sier at han må gå på do og går tilbake til sengen sin og sovner.

 

Neste morgen skal søsteren min skifte på sengen til sønnen sin. Hun kommer inn på rommet og ser at dyna er lagt i en haug på gulvet, og midt i sengen ligger en fotballspiller og en ball fra et slikt Stiga fotballspill, og lakenet er vått rundt disse figurene. "Merket" var altså fotballspilleren og ballen, og å "gruse parkeringsplassen" betydde å tisse over "merket".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...