Amon Amarth Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Så, begynner å bli litt lei av å lvl opp nok en character på wow, og venter på wotlk, så da lurer jeg på om noen har noen anbefalinger til spill jeg kan spille på laptop'n min. For øyeblikket har jeg ikke noe stasjonær, når den er fikset blir det nok COD4 eller noe... Men må ha noe midlertidig, som er underholdende og ikke krever for mye. har 2gb ram, 1.6 dualcore prosessor, vista... skjermkortet er ikke mye å skryte av. På forhånd - takk edit: PS Legg gjerne ved link til spillet så jeg kan se litt hva det er =) Endret 11. mai 2008 av Amon Amarth
ShampooMacTavish Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Det første som slo meg var Overlord. Veit ikke hvorfor, men det er et meget underholdende spill.
Kaffeleif Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Warcraft 3 er jo fint. Ellers er det mange andre spill, både ganle og nye: Open Transport Tycoon Deluxe Team Fortress 2 Portal Age of Empires 2 (eventuelt nr. 3) Dawnspire Starcraft Diablo 2 Fifa/et anna fotballspill Trackmania Nation Trackmania Sunrise Og mange fler jeg ikke kommer på nå. Endret 11. mai 2008 av Kaffeleif
Amon Amarth Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 (endret) Warcraft 3 er jo fint. Ellers er det mange andre spill, både ganle og nye:Open Transport Tycoon Deluxe Team Fortress 2 Portal Age of Empires 2 (eventuelt nr. 3) Dawnspire Starcraft Diablo 2 Fifa/et anna fotballspill Trackmania Nation Trackmania Sunrise Og magne fler jeg ikke kommer på nå. Diablo II <3, synd jeg klarte å knekke LOD cd'ne mine =/ Nei, tror jeg bare kjøper meg GTA IV til torsdag eller noe jeg... Endret 11. mai 2008 av Amon Amarth
Mr. Fiskum Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Skulle til å si Diablo 2 Men jeg vil anbefale deg å prøve Team Fortess 2, kan hende det blir litt laggete, hvilket skjermkort har du? Ellers så må du prøve Rome: Total War hvis du liker strategispill
Amon Amarth Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Gode forslag, burde endret det så det sto gratis, nedlastbare spill, orker ikke kjøpe noen flere spill før GTA 4
Mr. Fiskum Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hmm, hva med WarSow? Morsomt spill for oss bunnyjumpere Ta en titt her Endret 11. mai 2008 av Mr. Fiskum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå