Gå til innhold

AoC: Bytte rhino key mot mammoth key!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er litt grønn på akkurat dette. Hvordan får jeg fått disse "ekstra tingene" i spillet? Står på mine brukerdetaljer at jeg har både Rhino og Mammoth (og en del annet). Forsøkte å skrive /claim, men det funka ikke. Må jeg opp til en viss level?

 

Noen smarte Conan-entusiaster her som kan svare meg :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er litt grønn på akkurat dette. Hvordan får jeg fått disse "ekstra tingene" i spillet? Står på mine brukerdetaljer at jeg har både Rhino og Mammoth (og en del annet). Forsøkte å skrive /claim, men det funka ikke. Må jeg opp til en viss level?

 

Noen smarte Conan-entusiaster her som kan svare meg :)

 

Du må vente til fredag og realease-utgaven av aoc. Og mountene er heller ikke brukbare før level40.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er litt grønn på akkurat dette. Hvordan får jeg fått disse "ekstra tingene" i spillet? Står på mine brukerdetaljer at jeg har både Rhino og Mammoth (og en del annet). Forsøkte å skrive /claim, men det funka ikke. Må jeg opp til en viss level?

 

Noen smarte Conan-entusiaster her som kan svare meg :)

 

Du må først registrere retail nøkkelen din på kontoen. Da kan du skrive /claim ingame for å få de tingene. Jeg gjorde det i går, så jeg var vel en av de få i Tortage som løp rundt med kappe i går. :new_woot:

Lenke til kommentar
Er det mening at man skal få en slags konfirmasjon ved å skrive "/claim" selvom man ikke er nådd level 40 ennå? Har registrert mammuth-mounten og inventory belt, men kan ikke se at jeg har mottatt noe som helst.

 

Man får de selv om man er level 1, men kan ikke bruke mammuten før man er level 40... men du kan bruke inventory beltet fra level 1.

 

8 slot belte koster 10 sølv i spillet, så du sparer en del på det :)

 

Det kan hende det tar litt tid før /claim virker ingame, men du får bekreftelse på det når man får de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...