mrhw Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei. Har nå brukt gps på min nokia n95 ca ett år, og er en av de som syntes at denne har fungert greit. Har nå byttet telefon til e90, og har fått problemer. Dama som snakker på navigasjonen stammer fryktelig, og (nesten) konsekvent kutter setningene, og sier aldri ordet "meter". F.eks, "etter 200 (pause) i rundkjøringen, ta...." (slutt) Noen andre som har erfaringer med dette? Synes også at hele telefonen er tregere. Dessuten er kartene ikke så godt oppdatert som når jeg hadde n95. F.eks en ny-bygd vei er ikke lenger på mitt kart. Jeg har lastet ned siste versjon av kart er jeg ganske sikker på. Min FW er V 07.40.1.2 03-10-2007 RA-6 Nokia E90 (02) Takk for hjelpen Endret 9. mai 2008 av mrhw
mrhw Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Hei. Har nå brukt gps på min nokia n95 ca ett år, og er en av de som syntes at denne har fungert greit. Har nå byttet telefon til e90, og har fått problemer. Dama som snakker på navigasjonen stammer fryktelig, og (nesten) konsekvent kutter setningene, og sier aldri ordet "meter". F.eks, "etter 200 (pause) i rundkjøringen, ta...." (slutt) Noen andre som har erfaringer med dette? Synes også at hele telefonen er tregere. Dessuten er kartene ikke så godt oppdatert som når jeg hadde n95. F.eks en ny-bygd vei er ikke lenger på mitt kart. Jeg har lastet ned siste versjon av kart er jeg ganske sikker på. Min FW er V 07.40.1.2 03-10-2007 RA-6 Nokia E90 (02) Takk for hjelpen Ingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå