Gå til innhold

AoC: Nattåpent på spaceworld i Oslo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Tenkte jeg bare skulle legge til at det er faktisk de 100 første som får itemet.

Har akkurat vært der og forhåndsbestilt, og da fortalte ekspeditøren det. ;)

Skrevet
Hei. Tenkte jeg bare skulle legge til at det er faktisk de 100 første som får itemet.

Har akkurat vært der og forhåndsbestilt, og da fortalte ekspeditøren det. ;)

Takk for informasjonen.

Skrevet
Noen som vet hvordan intem det er ?

Ja jeg vet :)

Du får et inventory belt som gjør at du får større inventory!

I tillegg får du Killer Rhino (lvl40).

Bare de 100 første som kommer som får dette.

Når man regger konto med koden, så ligger da disse itemene klare til deg.

Du skriver bare /claim ingame, så får du dem. woho!

Jeg skal nok dit jeg også. Tar av med disse Spaceworld nattåpningene ass ;D

Skrevet (endret)
Noen som vet hvordan intem det er ?

Ja jeg vet :)

Du får et inventory belt som gjør at du får større inventory!

I tillegg får du Killer Rhino (lvl40).

Bare de 100 første som kommer som får dette.

Når man regger konto med koden, så ligger da disse itemene klare til deg.

Du skriver bare /claim ingame, så får du dem. woho!

Jeg skal nok dit jeg også. Tar av med disse Spaceworld nattåpningene ass ;D

Prøv å ikke forvirre folk så mye. Det du snakker om er tingene man får for å forhåndsbestille. Det de skal gi på slippkvelden er noe HELT annet.

Endret av Noel Leon
Skrevet

Snakka med de på spaceworld i dag. De gir ut et eksklusivt ingame item (som de ikke sier hva er) til de 100 første i køen. Ellers så deler de ut 10stk CE til random folk i løpet av kvelden... Var et eller annet speielt bare de 50 første skulle få også, men husker ikke hva dessverre:P

Mount og inventorybelt er noe annet. Dette får du ved å forhåndsbestille.

Skrevet

Gaute Godager og Erling Ellingsen kommer garantert til å være der på slippkvelden. De kommer til å signere og snakke om spillet. De 50 første vil bli innhentet av Gaute og Erling rundt klokken 2300.

Det vil bli utdelt lodd til folk i køen som da vil ha muligheten til å vinne 10 collectors edition.

Dette blir gøy!

Ps: Det er nå 100% sikkert at det eksklusive itemet IKKE er rhino og inventory belt. Jeg kan si at det blir ganske kult ;)

Skrevet

Snakka med de, og de sa at de skulle ta ID sjekk... Så jeg håper på at en eller annen mindreårig har forhåndsbestilt CE, og ikke får den, så den går til meg^^

Skrevet

349kr for spillet også... Tror jammen jeg skal ta meg en tur ned. Jeg hadde egentlig tenkt å vente på trial, men dette blir jo en liten event, så da er det jammen verdt å støtte en norskutviklet mmporg.

Skrevet
Snakka med de, og de sa at de skulle ta ID sjekk... Så jeg håper på at en eller annen mindreårig har forhåndsbestilt CE, og ikke får den, så den går til meg^^

Selvfølgelig får de det de har bestilt.

Tviler STERKT på at de har ID sjekk, de vil jo tjene mest mulig penger og da. Men tviler likevel på en liten drittunge på 12 år får kjøpe spillet.

Skrevet (endret)

På en så stor lansering vil spaceworld tape penger på å selge til mindreårige. Mat butikken vil også tjene mest mulig penger, men de selger ikke øl til 15 åringer fordet...

At du har bestilt et spill betyr ikke automatisk at du får det hvis du ikke er gammel nok. Du kan bestille varer på polet også, men du får ikke hentet dem =)

Dessuten, hvis de nekter 20-30 stk som er mindreårige å kjøpe, tror du ikke disse blir solgt? Det vil jo være drøss med folk der som med glede kjøper det. Så alt blir borte alikevel =)

Endret av Orcuz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...