Gå til innhold

Deus Irae - Norsk Age Of Conan Laug


Anbefalte innlegg

Hei vi i Deus Irae ønsker deg velkommen til oss. Vi er et laug som satser på å spille på PvE servere og forsatt gjøre raids og så klart capture the flag osv. Men du må ikke gjøre noe av delene, du kan bare ranke og ha det fint i hyboria. Så alle som har lyst til å joine en koselig guild der du bare kan ha det gøy sammen folk i hyboria eller hardpracce og spille sykt mye PvP battles eller raide, så kan dere gjøre det.

Selvom vi tar inn alle så er det forsatt noen regler :)

 

Deus Irae, hva kan vi tilbdy

 

* En Ventrilo server med 100 slots der du og vennene dine kan snakke sammen når dere er rundt i hyboria

* Voksent community

* Et forum som etter vært vil bli en bedre side etter vært som guilden vokser

* Bare norske folk.

* Være med i PvP battles

* Raide

* Få hjelp av folk i guilden til ting, det vil alltid være folk som hjelper deg med noe

 

Krav

 

* Oppføre deg, alder er ikke det viktigste, det er at du klarer å oppføre deg ovenfor andre medlemmer i guilden og andre mennesker som spiller på serveren vår.

 

 

Nå er jo spillet helt nytt så alle vil være litt noobs men når alle har først begynnt å spille en god del vil vi forsatt ta inn nye spillere som har lyst til å prøve seg på spillet. Så vil vi alltid ta dere imot med åpne armer.

 

Vil du være med?`Send meg en pm eller skriv en søknads tråd her p å dette forumet: http://www.royalnob.com/forum/index.php

Siden er bare midlertidig, vi vil ettervært få opp en bedre side når først alt utvikler seg

 

Mvh:

 

Silo og Blf

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes ypperlig ut, med mulighet for å spillet uten å tvinges til å møte opp da og da for pvp og raiding. Gleder meg til å komme igang med fullversjonen nå. Etter å prøvd pvp kaoset i betaen nå, så høres også PvE server bra ut.

 

Vil gjerne være med.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Har nå fått opp et litt bedre forum:

http://www.royalnob.com/forum/index.php

Så da er det bare å skrive en søknad der om å få bli med :)

Hei,

 

Har drevet en del med MMOs i de siste årene - kunne vært interessant å vite litt om bakgrunnen deres (erfaringer etc) før jeg evt slenger avgårde en søknad. Er pt. medlem i et guild som nok ikke kommer til å kjøre noe hardt i AoC (de er mer gira på WoW og WAR for tiden, i tillegg til et par-tre andre store betaer..)

Lenke til kommentar

Generelt liker jeg ikke søknader og slikt når det gjelder spill, foretrekker og bli kjent med personer via spillet og mens jeg spiller, ikke via en søknad eller post.

Sitter bare og venter på CE pre-order nå, har unnlatt og spille beta så det skal bli ekstra morro(forhåpentligvis) Spilt det meste av mmo (10+) og etter jeg sluttet med wow har jeg bare spilt beta av potbs, men det ble for tørt og lite konkurranse dyktig.

Alltid vært caster typen men syns ranger/assasin ser interessant ut atm.

 

Flere som får pre-order 20mai?:) håper de sender i god tid.

Lenke til kommentar

Iversen du må huske at spillet er ikke kommet og vi vil gjerne ha en guild så man får mange å spille sammen allerede når spillet har kommet ut:)

 

Dec er noe fra diskusjon som er medlem, du kan godt sende en pm til meg hvis du vil ha litt info :) Så kan jeg skrive litt der.

Iversen skjønnte ikke helt posten din :p

Men hvis du også har lyst til å vite om lauget/guilden. Kan du bare sende meg en pm du også:D

 

Så det er bare å sende en pm om man lurer på noe eller har lyst på litt info:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...