Gå til innhold

Små irritasjoner ved ps3.(fps drop/btooth disc.)


artaz

Anbefalte innlegg

Ok, la meg forklare. Det som skjer med PS3'en min ganske så ofte er at den ikke klarer å connecte til kontrollerene via bluetooth(trådløs). De bare står og blinker på alle 4 lampene uendelig(skjer med begge kontrollene). Hvis jeg kobler i kabelen så får jeg kontrol igjen, men mister kontrollen når jeg tar ut kabelen igjen. For å rette problemet må jeg skru av PS3'en på vanlig måte for å deretter slå den helt av med svenske knappen bak. Skrur den på igjen og alt er ok igjen. Dette skjer fra 1 til 3 ganger i uka. Det merkelige er at det skjer oftest når PS3'en er av(kan jo være fordi PS3'en min står mer avslått en påslått), har skjedd en par ganger mens jeg spiller. Dette er jo magisk når du feks. spiller bakerste back i forsvarslinja og har ballen..

 

FPS drop på den andre siden oppstår kun ved et spill så langt, PES08. Det kan hende dette er et problem med dette spillet, men jeg kan ikke huske at dette skjedde så ofte rett etter jeg kjøpte spillet, heller noe som har kommet gradvis mer og mer. Skjer vell i ny og ne at jeg får FPS drop mens jeg spiller(jeg syns jeg alltid har lav fps ved replay). Noen tricks for dette eller er det et kjent problem at PES08 har problemer med dette? Andre spill jeg har spilt mye på PS3'en min er; DMC4, Motorstorm, EnchantedArms, Legojallet og folklore.

 

Lurer på om noen andre opplever disse problemene med sin PS3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet du har med kontrolleren din kan fikses med å sette kontrollen i ps3 via usb og så trykke på restart-knappen (eller svenske-knappen som du kaller det). Da skal alt være greit når du prøver å connecte etterpå.

 

Jeg hadde samme problem for noen uker siden. Ligger en tråd om det, ikke så langt bak i arkivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...