Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden


Anbefalte innlegg

Ok, da ble det ny harddisk og minne til den bærbare for meg. Antar dere ikke har en spesiell verisjon av den harddisken (WD GP 1TB) som kjører bestemt på 7200RPM da den kjører på 5400 ifølge tester og aldri egentlig går til 7200 selv om den sier den er på 5400-7200 hos dere. Det ble ikke radio, velger heller å vente til de kutter FM her og prisen på denne er litt billigere. Takk for å høre på ønskene mine. Nå får dere et pluss i min bok og, har ellers en annen god erfaring med dere med retur. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mast litt angående denne, men nesten siste sjanse nå. Kommer der en "spesial" pris på Varenummer: TH-37PX80 i de siste 55minuttene? Ser den ikke er på lager, men regner med leveringstiden ikke er flere uker som det var på px70 serien. Eventuelt sette ned E versjonen.

Endret av HBK
Lenke til kommentar
Har mast litt angående denne, men nesten siste sjanse nå. Kommer der en "spesial" pris på Varenummer: TH-37PX80 i de siste 55minuttene? Ser den ikke er på lager, men regner med leveringstiden ikke er flere uker som det var på px70 serien. Eventuelt sette ned E versjonen.

 

Du maste akkurat nok, så da har du noen minutter på deg til å bestille. Og nåde deg hvis du bor langt nord, jeg sponser til og med litt av frakten :-) Spørs om du må lime Datakjedenklistremerke (som vi ikke har) på den. Oppsummeringen av denne kampanjen må være at det var mest gøy :-)

 

Vegard

Lenke til kommentar

Hehe, takker for den :)

Da blir det plasma og diverse anna datautstyr på meg. Bor på Sunnmøre, so bor vel ikke altfor langt nord ;)

Har du info ang.leveringstid på modellen som ikke er på lager, ev. ta det på pm.

Flott tiltak av datakjeden!!

Lenke til kommentar

Til spørsmål om lønnsomhet og ordrer, våre konkurrenter følger nok med :-) Men skulle jeg betalt julebordet med dagens fortjeneste, så ville det nok blitt rød saft og lite slalombrus. Men mange ordrer og mye moro, og jeg ser fordelen av å kunne ha det GØY sammen med dere. Så hvem vet, kanskje jeg gjør det igjen...

 

Mvh,

 

Vegard

Lenke til kommentar
Jeg prøvde for halvannen time siden (før siden ble treg og ustabil) å reservere en Samsung TB-disk hos Datakjeden Bergen, og har prøvd mange ganger senere, men hver gang fått denne meldingen når jeg har prøvd å sende bestillingen:
We are currently updating our site. Please wait a few minutes.

Vi oppdaterer sidene våre. Vennligst vent et par minutter.

Noe som kan gjøres?

Jeg får fortsatt samme feilmelding.

Høres ut som andre får bestilt ting..? Er det reservasjon i Bergen som ikke går an?

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp nå, når jeg skal bestille på webshopen sånn at jeg har et ordrenummer å referere til så kan jeg ikke velge utenom frakten og jeg kan heller ikke velge at jeg skal hente den i butikk.

 

Hva gjør jeg for ikke å betale frakt og er det mulig å betale når jeg henter det, eler må jeg føre over penger ?

Går greit å føre over da siden da bestiller jeg på nett og har 14 dager angrerett bare sånn i tilfelle :p

Lenke til kommentar
Jeg prøvde for halvannen time siden (før siden ble treg og ustabil) å reservere en Samsung TB-disk hos Datakjeden Bergen, og har prøvd mange ganger senere, men hver gang fått denne meldingen når jeg har prøvd å sende bestillingen:
We are currently updating our site. Please wait a few minutes.

Vi oppdaterer sidene våre. Vennligst vent et par minutter.

Noe som kan gjøres?

Jeg får fortsatt samme feilmelding.

Høres ut som andre får bestilt ting..? Er det reservasjon i Bergen som ikke går an?

 

Fikk svar fra firmaet vi leier plass fra: "Det er ikke noe problem her nå". Ordrene bråstoppet en time, men nå går det for fullt igjen.

 

Mhv,

 

Vegard

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp nå, når jeg skal bestille på webshopen sånn at jeg har et ordrenummer å referere til så kan jeg ikke velge utenom frakten og jeg kan heller ikke velge at jeg skal hente den i butikk.

 

Hva gjør jeg for ikke å betale frakt og er det mulig å betale når jeg henter det, eler må jeg føre over penger ?

Går greit å føre over da siden da bestiller jeg på nett og har 14 dager angrerett bare sånn i tilfelle :p

 

Bestille på web: rett frem, men da må du betale frakt.

Reservere i butikk: legg deg inn på riktig butikk, og bestill varene for henting. Send epost til butikken det gjelder med ordrenummer, og henvis dem til tilbudene våre. Og vips :-)

 

Mvh,

 

Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...