Gå til innhold

Jobb i spill butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på interju på FRS, som kommer til å bli en Gamestop butikk i mai/juni. Lurer på om når du er ansatt om du får prøve ut spillene før de blir lansert og om du får rabatt hvis du skal kjøpe spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får rabatt når du kjøper ting & tang i butikken ja, men om du får prøve spill før de blir lansert tviler eg på!

Skrevet

Etter det jeg har hørt fra en kompis som jobber i Gamestop/FRS så får du ikke mere enn 10% rabatt på spill osv nå, men fikk 20% da de fremdeles var FRS. Å spille spill før lanseringen er jo egentlig ikke lov med mindre man har fått lov til det, og det kan man miste jobben av, så er opp til deg om du vil gjøre det ;)

Skrevet

Skader jo ikke å prøve spillet om det kommer noen dager før release ^^

Nobody needs to know!

Regler og rabatter varierer nok veldig fra butikk til butikk.

En regel er at du ikke kan selge spill før release dato, men vet ikke om det er en regel som sier at ansatte ikke kan prøve spillet.

Der jeg jobber får vi inn pris + X%. Butikken skal så klart ikke tape på det de ansatte kjøper.

Skrevet

Kjæresten min jobber i Gamestop nå, de får 10% rabatt på titler (brukte å være 25% pluss minus mens de enda var FRS).

De får vel inn spill tidligere, men det varierer vel fra sjef til sjef om hvor snille de er med å låne bort spill til hvilken dato, han nede der kjæresten min jobber lar folk få låne spill, men er ganske skeptisk til å låne bort før release.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...