Gå til innhold

Overgang strøm USA til Norsk


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg noe utstyr nå når jeg var i Florida, og glemte å få med et adapter. Selgeren delte dem ut til alle europeiske kundene, men jeg glemte selfølgelig å raske med meg et. Laderen takler fint 220, så det jeg trenger er ikke en konverter men rett og slett en overgang fra flat USA støpsel til rundt norsk.

 

Noen som vet om en nettbutikk som selger slike i Norge? Andre veien finner jeg overalt, men har enda ikke funnet et som går denne veien :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tipset. Fant ut at de tar betaling med Paypal, og siden jeg har en konto med noen hundrelapper på, så hvorfor ikke. Slengte inn en bestilling på 3 stk, så hvis jeg blir lurt så er det i verste fall for 20 kr :-)

 

Vil holde dere oppdatert om når/hvis jeg mottar adapterene.

Lenke til kommentar
Sånt får du sikkert på Biltema, Clas Ohlson, Expert, Elkjøp og liknande.

Vel, Biltema, expert, elkjøp og elprice har det ikke. Så mye kan jeg si etter en rundgang i Bergen.

 

Skal ikke se bort ifra at kanskje Clas Ohlson har det, men jeg fant det ikke på nettbutikken deres.

Lenke til kommentar
Sånt får du sikkert på Biltema, Clas Ohlson, Expert, Elkjøp og liknande.

Vel, Biltema, expert, elkjøp og elprice har det ikke. Så mye kan jeg si etter en rundgang i Bergen.

 

Skal ikke se bort ifra at kanskje Clas Ohlson har det, men jeg fant det ikke på nettbutikken deres.

 

 

rimlig sikker på at de ikke har det på clas

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ville bare informere om at adapterene kom (i fra Hong Kong) for et par dager siden. De er ikke av mest solide kvalitet, virker litt slarkete, men når jeg får 3 stk for ca 20 kr fritt tilsendt, da er det jo ikke krise om en av dem var litt vel løs. De øvrig 2 fungerer som en drøm.

 

Så jeg kan trygt anbefale å kjøpe adapter fra dealextreme dersom noen andre har samme problem. Bare sørg for å bestille et par stk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...