Gå til innhold

MGS4 Limited Edition PAL versjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har alltid vært inkludert i den pakka, Play som har sikkert dreit seg litt ut med informasjon. Det jeg ser noe enormt til er soundtracket, Harry Gregson Williams er en av mine fav. composers.

 

Williams er helt genial. Soundtracket denne gangen blir mer etisk, noe som kan være bra og dårlig. Tvilsomt at tracksene kan måle seg med det vi fikk i MGS1.

Men i MGS var det ikke Williams som gjorde soundtracket, han kom først med under produksjonen av Sons of Liberty.

Ja, jeg vet, men jeg synes fortsatt det soundtracket var mye bedre. "Enclosure" blant andre tracks satt sitt preg på serien og er rett og slett uslåelige. Youtube sangene hvis du ikke vet hvilke ;)

Lenke til kommentar
Prøver helst å unngå countdown, da går ikke tiden noe særlig fortere akkurat. :)

 

Enig! GTA IV countdown var ren og skjær tortur. Jeg satser på

å glemme MGS4 til det plutselig blir sluppet. :D

 

Men jeg håper vi får sjangsen til å bestille Limited Edition snart,

uten å plage folk som bor i England. ;)

Lenke til kommentar
Prøver helst å unngå countdown, da går ikke tiden noe særlig fortere akkurat. :)

 

Enig! GTA IV countdown var ren og skjær tortur. Jeg satser på

å glemme MGS4 til det plutselig blir sluppet. :D

 

Men jeg håper vi får sjangsen til å bestille Limited Edition snart,

uten å plage folk som bor i England. ;)

Skjønner, men bare spill masse GTA IV. Det bør jo hjelpe ventiden deres om dere har spillet da ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ett spørsmål. Hva skal liksom være forskjell på PAL og NTSC eller hva det nå heter? Det er ikke soner på BR hvis dere ikke har fått det med dere. Jeg har tre spill fra Canada. Deriblandt GTA4 som jeg nylig spillte online, så hva er forskjellen? Jeg vet at på alle andre konsoller så fungere ikke PAL i USA og omvendt, men det er ikke sånn på PS3.

Lenke til kommentar

Sjansen er stor, veldig stor for at "Making of" discen er region locked. Alle Blu-ray filmer er locked så det er en stor mulighet. Er ikke no poeng å bestille LE hvis ekstra greiene ikke funker.

 

I tillegg ringte jeg faktisk Konami når jeg var helt desperat etter en europeisk LE, og de sa spillet og discen kom til å være locked. Mulig det er noe de sier fordi de har en avtale med noen, men jeg tar ingen sjanser.

Lenke til kommentar
Jeg har ett spørsmål. Hva skal liksom være forskjell på PAL og NTSC eller hva det nå heter? Det er ikke soner på BR hvis dere ikke har fått det med dere. Jeg har tre spill fra Canada. Deriblandt GTA4 som jeg nylig spillte online, så hva er forskjellen? Jeg vet at på alle andre konsoller så fungere ikke PAL i USA og omvendt, men det er ikke sånn på PS3.

 

Forskjellen på PAL og NTSC er vel tv-signalene, etter det jeg har skjønt.

En del eldre tvr som er solgt her med PAL som ikke støtter NTSC(den amerkanske og japanske standarden).

Dette har ikke noe med selve konsolen å gjøre. Den viser det spillet ber den om.

Nyere tvr har ingen problemer med å vise begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...