Gå til innhold

MGS4 Limited Edition PAL versjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er ute på forhåndsbestillig på play.com

 

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...on/Product.html

 

Warning:

 

Du må ha en kontakt eller bo i Storbritannia, fordi spillet shipper bare dit. Bestilte den nettopp, selv!

Jeg har snakket en del med noen som jobber for Spaceworld, og de sier at det kommer en til Norge også som skal inneholde det samme som Play.com viser. Jeg har fått lese den offentlige mailen også som ble sendt fra Spaceworld Norge til alle sine butikker, så dette er autentisk.

 

Men det er viktig å merke seg at ingenting er offentlig enda. Så vidt jeg har forstått så er det fortsatt forhandlinger og andre ting som er i gang. Men mailen antyder at det er gode muligheter for at avtalen går i boks.

Lenke til kommentar
Interessant.

 

Keep me posted hvis/når du får vite noe helt konkret.

Det har jeg store intensjoner om. Jeg er stort sett innom hver uke og hører, men det går visst veldig lang tid. Har visst om de planene i noen uker nå, så begynner å bli litt rastløs. Uansett så er eg førstemann på deres forhåndsbestilingsliste over MGS4 LE.

 

EDIT:

Jeg kom på at Spaceworld håper på å få inn ca 450 eksemplarer av Limited Edition. Så det ser ut til at det blir begrenset antall for de som er interreserte.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Jeg vil tro at dedikerte forretninger som EB Games osv. vil få noen eksemplar. Men om Elkjøp eller Expert for eksempel vil ta inn er jeg ikke så sikker på. De tjener masser av penger på andre varer enn spill, så er ikke sikkert de synes det er verd å ta inn om de kan få. Men det er heller ikke helt urealistisk at de kan ta inn de også. dessverre kan jeg bare "bekrefte" at Spaceworld mest sannsynlig vil ta inn noen eksemplar.

Lenke til kommentar
Har alltid vært inkludert i den pakka, Play som har sikkert dreit seg litt ut med informasjon. Det jeg ser noe enormt til er soundtracket, Harry Gregson Williams er en av mine fav. composers.

 

Uhm... Ikke si at det er det coveret de har på play.com som er den offisielle cover-arten??

Noe så hinsides stygt!

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Har alltid vært inkludert i den pakka, Play som har sikkert dreit seg litt ut med informasjon. Det jeg ser noe enormt til er soundtracket, Harry Gregson Williams er en av mine fav. composers.

 

Williams er helt genial. Soundtracket denne gangen blir mer etisk, noe som kan være bra og dårlig. Tvilsomt at tracksene kan måle seg med det vi fikk i MGS1.

 

Uhm... Ikke si at det er det coveret de har på play.com som er den offisielle cover-arten??

Noe så hinsides stygt!

:thumbdown:

 

Jeg håper du kødder? Art fra Yoji Shinkawa er og vil alltid være en standard for Metal Gear. Det er jo win uansett hvor du ser det fra...

Lenke til kommentar
Har alltid vært inkludert i den pakka, Play som har sikkert dreit seg litt ut med informasjon. Det jeg ser noe enormt til er soundtracket, Harry Gregson Williams er en av mine fav. composers.

 

Williams er helt genial. Soundtracket denne gangen blir mer etisk, noe som kan være bra og dårlig. Tvilsomt at tracksene kan måle seg med det vi fikk i MGS1.

Men i MGS var det ikke Williams som gjorde soundtracket, han kom først med under produksjonen av Sons of Liberty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...