Gå til innhold

Hjelp til jobbintervju og jobb på nettet.


Anbefalte innlegg

Først:

Imorgen skal jeg på jobbintervju til Telekiosken. Er skikkelig nervøs da jeg aldri har vært på et ordentlig jobbintervju.

Det er til en stilling som deltidsselger og ekstra.

 

Noen som kan hjelpe med hvordan spørsmål og evnt gode svar jeg bør ha klart for meg?

Noen som har jobbet/jobber i telekiosken og vet ca hva lønna er, og hvordan lønnsystemet er?

 

Jeg er 20 år, har en annen ekstrajobb også ved siden av økonomistudiene, men kun annenhver helg. Og leter nå etter mer jobb til sommeren og utover.

Den andre jobben min ICA, trives jeg i, men sjefen har ikke svart meg ang sommerjobb selv om jeg har spurt utallige ganger, og mine eksamener er straks ferdig og jeg vil ut i fast jobb i sommer. Derfor søkte jeg ny jobb.

 

For det andre:

Jeg er svært interessert i design, webdesign, lage bannere osv. Finnes det noen jobber, over nettet? hvor man kan jobbe hjemmefra osv? selv om firmaet er i en annen by/land? Håper noen vet noe om dette :)

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telekiosken er et sted hvor du vil jobbe mye med salg av abo osv. Detaljkunnskap om pris, mobiltelefoner osv er viktig, du må være en som har smått klisterhjerne og evner å prate med kunder om alt.

 

Morsom jobb uten tvil!

 

De vil sette pris på at du er utadvent, seriøs, og virker som en som "er selvgående", da du ofte i telekiosken jobber alene. Gjerne at du virker litt voksen. Men samtidig med glimt i øyet, da du må jobbe med kundebehandling hele tiden.

 

Lønn tipper jeg blir på rundt 120,- pr time inkludert ulike bonuser. Om de har kveldstillegg aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Takk Alastor :)

 

Ja jeg har lest litt om jobben, hva jeg begir meg utpå. Har hørt noen rykter om akkordlønn system der? Noen some vet noe om det?

En selger i magen har jeg alltid hatt, så det er bare spennende at jeg skal være så nært på kunden. på ICA og andre butikkjobber jeg har hatt, føler jeg ikke at jeg får vist meg selv frem, så dette blir bra tror jeg. Jobbet på Narvesen engang da, så er vant til å stå alene, som ikke er noe problem.

 

Er det noen spørsmål jeg bør øve meg spesielt på?

Lenke til kommentar

Akkordlønn - jeg vet ikke, men antar at du får ekstrabonus etter hvor mange abonement du selger - telekiosken er eid av telenor, og selger kun telenorabo. I tillegg at du tegner fri familie-avtaler, og selger forsikringen deres.

 

MAO - har du god hjerne, er kjapp i hodet og klarer å tilpasse det du har til det kunden ønsker, samt informerer om gode tjenester for kunden, så får du også bedre betalt.

 

Jeg har aldri jobbet i telekiosken, jobber i elkjøp. Uttaler meg kun basert på erfaring rundt telekiosken, og hvordan man jobber som selger ellers rundt telefoni :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...