Gå til innhold

HTC-flaggskipet er ute av skapet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke interessant fordi

 

1. Den har for liten skjerm

Men oppløsningen er svært god!

 

2. ALtfor svakt batteri

Hva har tilsvarende telefoner da?

 

 

HTC misser fullstendig poenget. iPhone gir deg umiddelbar feedback på alt du gjør, uten treghet

Jeg må si meg enig her. På "hans on"-videoer ser du at folk prøver å gjøre noe, men telefonen gir ikke tilbakemelding, og så gjør de det en gang til, men akkurat da svarer telefonen og viser at noe skjer, og da treffer personen feil, osv. Særlig i nettleseren merket jeg dette. Fyren trykker på en link, og så skjer det ikke noe. Han trykker igjen. Og scroller litt. Og trykker. Og så skjer det noe.

 

Brukeren bør i det minste få informasjon når telefonen gjør noe.

Lenke til kommentar
Ikke interessant fordi

 

1. Den har for liten skjerm

Men oppløsningen er svært god!

 

2. ALtfor svakt batteri

Hva har tilsvarende telefoner da?

 

 

 

 

Oppløsningen er grei den, men det er jo samme oppløsningen som jeg har på min wm-telefon som jeg kjøpte for snart ett år siden, bare på tide at HTC satser mer på høyere oppløsninger. Og batteriet er mye svakere enn den telefonen jeg kjøpte i fjor sommer.

 

Skal i hvert fall ha 3" skjerm på min neste telefon, kan liksom ikke gå nedover i specs med en ny telefon :p

Lenke til kommentar
Oppløsningen er grei den, men det er jo samme oppløsningen som jeg har på min wm-telefon som jeg kjøpte for snart ett år siden, bare på tide at HTC satser mer på høyere oppløsninger.

Eh, snakker du om både oppløsning og skjermstørrelse her kanskje?

 

Har WM-telefonen din en oppløsning 640x480? Eller snakker du om størrelsen på selve skjermen?

 

Diamond kan ha mindre skjerm enn WM-telefonen din, men fortsatt bedre bilde. Høyere oppløsning hjelper selv når skjermen er mindre.

Lenke til kommentar
Eh, snakker du om både oppløsning og skjermstørrelse her kanskje?

 

Har WM-telefonen din en oppløsning 640x480? Eller snakker du om størrelsen på selve skjermen?

 

Diamond kan ha mindre skjerm enn WM-telefonen din, men fortsatt bedre bilde. Høyere oppløsning hjelper selv når skjermen er mindre.

 

Snakker om begge deler ja. Min telefon har 2.8" skjerm og 640*480 oppløsning, altså det samme som Touch Diamond. Kan være jeg går for den nye til HTC som har tastatur i tillegg, men foreløpig ser det ut til at det blir SE X1.

Lenke til kommentar

Her HTC sine tall om batteriet, er da vel ikke avskrekkende?

 

Rechargeable Lithium-ion or Lithium-ion polymer battery

Capacity: 900 mAh

Talk time:

Up to 270 minutes for WCDMA

Up to 330 minutes for GSM

 

Standby time:

Up to 396 hours for WCDMA

Up to 285 hours for GSM

 

Video call time: Up to 145 minutes for WCDMA

Endret av affas
Lenke til kommentar
Capacity: 900 mAh
1. Telefonen har alle de mest strømkrevende funksjoner på markedet.

2. Xperia X1 har 1500 mAH, altså har en tilsvarende telefon et 65% kraftigere batteri av samme type.

 

Jeg vil si det god grunn til å frykte "strømforbruk/batterikapasitet-raten" er veldig lav på denne telefonen, og at forbrukere vil oppleve mye av den samme frustrasjonen som med N95s batterikapasitet. Det er merkelig at ikke HTC har gjort telefonen noen få millimeter tykkere så den kunne fått et langt kraftigere batteri.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Capacity: 900 mAh
1. Telefonen har alle de mest strømkrevende funksjoner på markedet.

2. Xperia X1 har 1500 mAH, altså har en tilsvarende telefon et 65% kraftigere batteri av samme type.

 

Jeg vil si det god grunn til å frykte "strømforbruk/batterikapasitet-raten" er veldig lav på denne telefonen, og at forbrukere vil oppleve mye av den samme frustrasjonen som med N95s batterikapasitet. Det er merkelig at ikke HTC har gjort telefonen noen få millimeter tykkere så den kunne fått et langt kraftigere batteri.

 

Virker kanskje litt rart det med batteri vs. tykkelse, men tror det er fordi den mest sannsynlig vil selge bedre. Jeg oppfatter det ihvertfall slik at de fleste heller kjøper en "tøff" mobil med dårlig batteri, enn en med bra batteri som ikke er så "tøff". Jobbet i Telekiosken før og der så flest på design, kamera osv før batterikapasiteten. Dessverre for oss :!:

Endret av boye88
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...